Kompleksowa usługa związana z nadzorem budowlanym nad realizacją iwestycji pn. Uregulowanie gospodarki wodno-sciekowej na terenie Gminy Trzebiel.
Trzebiel, dnia 17.01.2024 r. IP.271.1.1.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wójt Gminy Trzebiel zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usług dla zadania pn. Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Trzebiel
- Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa związana z nadzorem budowlanym nad realizacją następujących inwestycji:
Zadanie 1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ulicy 3 Maja w miejscowości Bronowice w branży sanitarnej i drogowej
Zadanie 2 Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Żarki Wielkie w branży sanitarnej i elektrycznej
Zadanie 3 Budowa sieci wodociągowej na ulicy Tuplickiej w miejscowości Trzebiel w branży sanitarnej i drogowej.
2) Opis robót objętych nadzorem inwestorskich znajduje się na|: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65568d7a-9fd7-11ee-948d-82b0c04ef850
3) Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie: sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane tj. m.in.:
- doradztwo techniczne na etapie sporządzania dokumentacji projektowej (system zaprojektuj - wybuduj)
- reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie jakości i ilości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych,
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i usterek oraz kontrolowanie rozliczeń budowy.
- wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
- żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych
w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
- kontroli prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót oraz potwierdzenia każdorazowego pobytu na budowie;
- sprawdzanie faktur, kontrola ilości i terminowości wykonania robót oraz potwierdzanie rzeczowe i finansowe zrealizowanych robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym i wykonywanym zakresem robót oraz sporządzenie końcowego rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji.
- organizacja narad dotyczących realizacji robót oraz udział w spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
- nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej przygotowanej przez kierownika budowy.
- nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
- wyjaśnianie wątpliwości technicznych i współpraca z Inwestorem i innymi uczestnikami procesu budowlanego.
- kontrola rozliczenia budowy poprzez opracowanie przekazanie dokumentów niezbędnych do uruchomienia finansowania, nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z harmonogramem, potwierdzenie jakości i ilości wykonanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót, kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresu prac i kwot w zakresie zgodności z zawartą umową z wykonawcą robót;
- przygotowanie protokołów odbioru częściowego i końcowego;
- obecność na budowie w odstępach czasu zapewniających skuteczność nadzoru, stawienia się na każdorazowe wezwanie ze strony Zamawiającego w istotnych sprawach oraz na wniosek Wykonawcy robót budowlanych. Dojazd na budowę inspektor nadzoru zapewnia we własnym zakresie.
- udział w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji i przeglądzie pogwarancyjnym. Inspektor nadzoru inwestorskiego nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót. Jeżeli takie sytuacje wystąpią zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego,
- obowiązki inspektora nadzoru wygasają po dokonaniu przez Zamawiającego odbioru końcowego i rozliczeniu robót fakturą końcową, dla których sprawowany jest nadzór inwestorski oraz po dokonaniu odbioru pogwarancyjnego. Okres gwarancji wynosi 72 od daty podpisania odbioru końcowego robót.
- Warunki udziału w postępowaniu
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w trakcie realizacji zadania będą dysponowali osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania nadzoru inwestorskiego bez ograniczeń w branży budowlanej:
- a) sanitarnej – wymaga się posiadania uprawnień do kierowania bądź nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych oraz posiadania co najmniej 3 letniego doświadczenia w realizacji budowy jako inspektor nadzoru/kierownik budowy.
- b) drogowej - wymaga się posiadania uprawnień do kierowania bądź nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz posiadania co najmniej 3 letniego doświadczenia w realizacji budowy jako inspektor nadzoru/kierownik budowy.
- c) elektrycznej - posiadania uprawnień do kierowania bądź nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacji elektrycznych oraz posiadania co najmniej 3 letniego doświadczenia w realizacji budowy jako inspektor nadzoru/kierownik budowy.
III. Informacje na temat wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie publiczne, nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
- e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
- Termin realizacji zamówienia
Termin zakończenia prac ustala się na dzień odbioru końcowego nadzorowanych robót i przedstawienia Zamawiającemu protokołu odbioru robót.
- Kryteria wybory oferty
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Cena - 100%,
Kryterium Cena zostanie ocenione w skali punktowej, w taki sposób, że oferta najtańsza uzyska maksymalną liczbę punktów (100 pkt.), pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.
- Sposób przygotowania oferty
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA”. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W OFERCIE NALEŻY: podać cenę netto i brutto z uwzględnieniem wszelkich kosztów realizacji usługi. Do oferty sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania, należy dołączyć:
1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 3 do zapytania).
3) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4 do zapytania)
4) Zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 5 do zapytania)
- Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel z dopiskiem „Nadzór inwestorski dla zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Trzebiel” osobiście, za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną na adres delejowska@trzebiel.pl do dnia 29.01.2024 r.
- Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z przedmiotowym zapytaniem ofertowym
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE.L.2016.119.1, dalej jako RODO), informuje, że:
- Administratorem danych jest Wójt Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel
- Z administratorem można kontaktować się:
- listownie: 68-212 Trzebiel, ul. Żarska 41
- przez e-mail iod@trzebiel.pl
- telefonicznie: (68) 3756822
Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez administratora.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), oraz wykonywania przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowanie władzy publicznej powierzonej administratorowi, między innymi w celu:
- związanym z przedmiotowym zapytaniem ofertowym.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym organom i podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane od chwili realizacji zadania, do którego dane osobowe zostały zebrane a następnie, jeśli chodzi o materiały archiwalne, przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 553).
- Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych;
- sprostowania swoich danych osobowych;
- żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Inne dane osobowe podane przez Panią/Pana nie na podstawie obowiązującego przepisu prawa, są podawane dobrowolnie, brak ich podania skutkować może ograniczeniem form komunikacji.
Wójt Gminy Trzebiel
/-/ Tomasz Sokołowski