Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Obwieszczenie o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego wykonaniu urządzenia wodnego (studni wierconej nr 5z), służącej do ujmowania wód podziemnych z ujęcia wód pod - Rejestr zmian, rejestr 1508, menu 9, artykuł 1508 - BIP - Gmina Trzebiel”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Przeniesienie aktualoności: 'OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO: Urzędnicze-Inspektor do spraw komunalnych i ochrony środowiska w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu'
z: MENU GŁÓWNE \ Ogłoszenia o pracy
do: MENU GŁÓWNE \ Ogłoszenia o pracy \ Wyniki

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO: Urzędnicze-Inspektor do spraw komunalnych i ochrony środowiska w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu

Ogłoszenie :

Inspektor do spraw komunalnych i ochrony środowiska

 

Miejsce pracy:Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu,ul.Kosciuszki 14a

 

Wymiar etatu:Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy

 

Ilość etatów:1

 

Data udostępnienia :2020.12.23

 

Zlecający : Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu

 

I.Wymagania w stosunku do kandydatów:

a.Wymaganie niezbędne

   1.obywatelstwo polskie

   2.wykształcenie wyższe

   3.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

   4.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo             ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

   5.Zgoda na przetwarzanie danych zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa.

b.wymagania dodatkowe:

   1.Umiejętność stosowania przepisów w praktyce w zakresie:

      -Prawa ochrony środowiska,

      -Ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych,

      -Kodeks postepowania administracyjnego.

   2.Umiejętność organizowania pracy własnej.

   3.Komunikatywność,

   4.Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,

   5.Umiejętność pracy w zespole,

   6.Odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,

 

II.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

   1.Prowadznie spraw związanych z  cmentarzami komunalnymi:

      -wyznaczanie miejsc grzebalnych ,prowadzenie ksiąg zmarłych i pozostałej dokumentacji związanej z ekshumacjami i ponowieniem rezerwacji,

      -okresowe przeglądy drzewostanu oraz stanu technicznego ogrodzeń i kaplic.

    2.Nadzór nad podległymi pracownikami,rozliczanie czasu pracy,organizowanie prac na ulicach, chodnikach,skwerach,parkach i poboczach na terenie zarządzanym przez Zakład.

    3.Przygotowywanie zakresu prac związanych z bieżącymi remontami komunalnych zasobów mieszkaniowych, okresowe kontrole budynków pod względem przepisów p.poż.

    4.Współpraca z Kuratorem Sądowym  i organizowanieprac użytecznych społecznie oraz prowadzenie  całokształtu dokumentacji związanej z tym zadaniem.

     5.Prowadzenie spraw zwiazanych z bhp pracowników zakładu, przygotowywanie skierowań na badania okresowe,organizowanie zakupu i wydawanie środków ochrony indywidualnej, utrzymywanie stałgo kontaktu z osobą obsługującą Zakład pod względem bhp. Gromadzenie dokumentacji do okresowej oceny analizy ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach.

     6.Uczestnictwo w procesach inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez Zakład.

      7.Fakturowanie usług w programach branżowych.

      8.Prowadzenie i organizowanie spraw związanych z gospodarką p.poż w Zakładzie.

 

III.Warunki zatrudnienia na stanowisku:

      1.Praca przy monitorze komputerowym.

      2.Miejsce pracy – budynek Zakładu Gospodarki Komunalnej  i Mieszkaniowej w Trzebielu przy ul.Kościuszki 14a oraz poza Zakładem na terenie Gminy Trzebiel , związana z realizacją  powierzonych zadań.

      3.Zmienne tempo pracy.

      4.Pełny wymiar czasu pracy.

 

IV.Wskaźnik zatrudnienia

      osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu listopadzie wynosił mniej niż 6%.

 

V.Wymagane dokumenty:

    1.List motywacyjny,

    2.Curriculum vitae.

    3.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

    4.Kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających staż pracy,kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.

    5.Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie w pełni praw publicznych.

    6.Oświadczenie ,że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    7.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie  swoich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji.

 

VI.Informacje dodatkowe

  1. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznym podpisem przez kandynat za zgodność z oryginałem.
  2. Osoby ,których oferty  zostaną odrzucone z przyczyn formalnych,nie będą powiadamiane.
  3. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferty złożone w naborze nie będą zwracane.
  5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Trzebiel.
  6. O terminie i miejscu przeprowadzeniu postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
  7. Planowane zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu postępowania konkursowego.

VII.Sposób składania ofert.

     Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska kandydata wraz z adresem oraz dopiskiem ,,Nabór na stanowisko urzędnicze" w sekretariacie Zakładu lub pocztą  na adres :Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu ul.Kościuszki 14a,68-212 Trzebiel w terminie do dnia 08 stycznia 2021 roku do godziny 14.00.

 

Uwaga:w przypadku  dokumentów składanych drogą  pocztową -decyduje data wpływu do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu.

 

                                  Kierownik ZakładuGospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu

                                                                      /-/   Jan Jamza

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATÓW DO PRACY W ZAKŁADZIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W TRZEBIELU

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz
o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

 

Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu jest Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu ul. Kościuszki 14a, 68-212 Trzebiel 2.Administrator wyznaczył Inspektora  Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan się skontaktować poprzez e-mail zgkimtrzebiel@pnet.pl,telefonicznie 68-3755-133.Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować się  we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania  z praw związanych z przetwarzaniem tych danych .

3.Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana  dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres  2 lat,po tym okresie  odbywa się proces ich niszczenia.

4.Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne , będą  przetwarzane  wyłącznie za zgodą  kandydata, wyrażona na piśmie:,,Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji(zgodnie z RozporządzeniemParlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE"

5. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

6.Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne i  ich podanie zależy od wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych,aczkolwiek niezbędne do  przeprowadzenia procesu rekrutacji.Wprzypadku braku oświadczenia na wyrażenie zgogy na przetwarzanie danych osobowych,dokonuje się zniszczenia  niniejszej oferty wypełniając obowiązek wynikający z art.6 ust.1 lit.a)RODO.

7.Pani/Pana dane nie będą  udostępniane innym odbiorcom..

8.W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuja Pani/Panu następujące uprawnienia:

a) prawo dostępu do danych osobowych,w tym prawo do uzyskania  kopii tych danych,

b) prawo do żądania sprostowania danych osobowych- w przypadku gdy są nieprawidłowe lub niekompletne,

c) prawo do żądania ograniczenia przetwarzanych danych,

d) prawo sprzeciwu wobec przetwarzanych danych,

e) w przypadku ,gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych , przysługuje Pani/Panu prawo do cofniecia tej zgody w dowolnym momencie .Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania ,którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

9.W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (PUODO), ul.Stawki 2,

00-193 Warszawa ,telefon 22 860 70 86


 

 

  Wyniki naboru

 

        W procedurze naboru udział wzięły dwie kandydatki. Po dokonaniu wstępnej analizy złożonych dokumentów  dwie kandydatki spełniły warunki formalne.      

 W dniu 19-01-2021r. przeprowadzona została rozmowa kwalifikacyjna, podczas której została wyłoniona  kandydatka na stanowisko Inspektora ds Komunalnych i Ochrony Środowiska. Kandydatka wykazała się  znajomością wiedzy z zakresu pracy na w/w stanowisku a także specyfiką pracy w Zakładzie Komunalnym. Po zakończonych rozmowach kwalifikacyjnych dokonano wyboru osoby na to stanowisko.

 

Lista kandydatów:

 

1. Małgorzata Szpak, Chełmica

2. Katarzyna Życińska, Tuplice

 

Zatrudnienie: Małgorzata Szpak

Metryka

data wytworzenia
2020-12-23
data udostępnienia
2020-12-23
sporządzone przez
Jan Jamza
opublikowane przez
Konieczyński Jacek
data wykonania
2021-01-22
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.