Przeniesienie aktualoności: 'OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO: Urzędnicze-Inspektor do spraw komunalnych i ochrony środowiska w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu'
z: MENU GŁÓWNE \ Ogłoszenia o pracy
do: MENU GŁÓWNE \ Ogłoszenia o pracy \ Wyniki
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO: Urzędnicze-Inspektor do spraw komunalnych i ochrony środowiska w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu
Ogłoszenie :
Inspektor do spraw komunalnych i ochrony środowiska
Miejsce pracy:Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu,ul.Kosciuszki 14a
Wymiar etatu:Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy
Ilość etatów:1
Data udostępnienia :2020.12.23
Zlecający : Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu
I.Wymagania w stosunku do kandydatów:
a.Wymaganie niezbędne
1.obywatelstwo polskie
2.wykształcenie wyższe
3.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
4.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5.Zgoda na przetwarzanie danych zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa.
b.wymagania dodatkowe:
1.Umiejętność stosowania przepisów w praktyce w zakresie:
-Prawa ochrony środowiska,
-Ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
-Kodeks postepowania administracyjnego.
2.Umiejętność organizowania pracy własnej.
3.Komunikatywność,
4.Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
5.Umiejętność pracy w zespole,
6.Odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,
II.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Prowadznie spraw związanych z cmentarzami komunalnymi:
-wyznaczanie miejsc grzebalnych ,prowadzenie ksiąg zmarłych i pozostałej dokumentacji związanej z ekshumacjami i ponowieniem rezerwacji,
-okresowe przeglądy drzewostanu oraz stanu technicznego ogrodzeń i kaplic.
2.Nadzór nad podległymi pracownikami,rozliczanie czasu pracy,organizowanie prac na ulicach, chodnikach,skwerach,parkach i poboczach na terenie zarządzanym przez Zakład.
3.Przygotowywanie zakresu prac związanych z bieżącymi remontami komunalnych zasobów mieszkaniowych, okresowe kontrole budynków pod względem przepisów p.poż.
4.Współpraca z Kuratorem Sądowym i organizowanieprac użytecznych społecznie oraz prowadzenie całokształtu dokumentacji związanej z tym zadaniem.
5.Prowadzenie spraw zwiazanych z bhp pracowników zakładu, przygotowywanie skierowań na badania okresowe,organizowanie zakupu i wydawanie środków ochrony indywidualnej, utrzymywanie stałgo kontaktu z osobą obsługującą Zakład pod względem bhp. Gromadzenie dokumentacji do okresowej oceny analizy ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach.
6.Uczestnictwo w procesach inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez Zakład.
7.Fakturowanie usług w programach branżowych.
8.Prowadzenie i organizowanie spraw związanych z gospodarką p.poż w Zakładzie.
III.Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1.Praca przy monitorze komputerowym.
2.Miejsce pracy – budynek Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu przy ul.Kościuszki 14a oraz poza Zakładem na terenie Gminy Trzebiel , związana z realizacją powierzonych zadań.
3.Zmienne tempo pracy.
4.Pełny wymiar czasu pracy.
IV.Wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu listopadzie wynosił mniej niż 6%.
V.Wymagane dokumenty:
1.List motywacyjny,
2.Curriculum vitae.
3.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4.Kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających staż pracy,kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
5.Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie w pełni praw publicznych.
6.Oświadczenie ,że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji.
VI.Informacje dodatkowe
- Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznym podpisem przez kandynat za zgodność z oryginałem.
- Osoby ,których oferty zostaną odrzucone z przyczyn formalnych,nie będą powiadamiane.
- Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferty złożone w naborze nie będą zwracane.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Trzebiel.
- O terminie i miejscu przeprowadzeniu postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
- Planowane zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu postępowania konkursowego.
VII.Sposób składania ofert.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska kandydata wraz z adresem oraz dopiskiem ,,Nabór na stanowisko urzędnicze" w sekretariacie Zakładu lub pocztą na adres :Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu ul.Kościuszki 14a,68-212 Trzebiel w terminie do dnia 08 stycznia 2021 roku do godziny 14.00.
Uwaga:w przypadku dokumentów składanych drogą pocztową -decyduje data wpływu do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu.
Kierownik ZakładuGospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu
/-/ Jan Jamza
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATÓW DO PRACY W ZAKŁADZIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W TRZEBIELU
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz
o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu jest Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu ul. Kościuszki 14a, 68-212 Trzebiel 2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan się skontaktować poprzez e-mail zgkimtrzebiel@pnet.pl,telefonicznie 68-3755-133.Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych .
3.Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat,po tym okresie odbywa się proces ich niszczenia.
4.Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne , będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażona na piśmie:,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji(zgodnie z RozporządzeniemParlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE"
5. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6.Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne i ich podanie zależy od wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych,aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.Wprzypadku braku oświadczenia na wyrażenie zgogy na przetwarzanie danych osobowych,dokonuje się zniszczenia niniejszej oferty wypełniając obowiązek wynikający z art.6 ust.1 lit.a)RODO.
7.Pani/Pana dane nie będą udostępniane innym odbiorcom..
8.W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuja Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych,w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
b) prawo do żądania sprostowania danych osobowych- w przypadku gdy są nieprawidłowe lub niekompletne,
c) prawo do żądania ograniczenia przetwarzanych danych,
d) prawo sprzeciwu wobec przetwarzanych danych,
e) w przypadku ,gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych , przysługuje Pani/Panu prawo do cofniecia tej zgody w dowolnym momencie .Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania ,którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9.W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul.Stawki 2,
00-193 Warszawa ,telefon 22 860 70 86
Wyniki naboru
W procedurze naboru udział wzięły dwie kandydatki. Po dokonaniu wstępnej analizy złożonych dokumentów dwie kandydatki spełniły warunki formalne.
W dniu 19-01-2021r. przeprowadzona została rozmowa kwalifikacyjna, podczas której została wyłoniona kandydatka na stanowisko Inspektora ds Komunalnych i Ochrony Środowiska. Kandydatka wykazała się znajomością wiedzy z zakresu pracy na w/w stanowisku a także specyfiką pracy w Zakładzie Komunalnym. Po zakończonych rozmowach kwalifikacyjnych dokonano wyboru osoby na to stanowisko.
Lista kandydatów:
1. Małgorzata Szpak, Chełmica
2. Katarzyna Życińska, Tuplice
Zatrudnienie: Małgorzata Szpak