Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu
Menu góra
Strona startowa Ogłoszenia o pracy W toku
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OCHRONY ŚRODOWISKA NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA (ZASTĘPSTWO) - W toku, menu 89, artykuł 945 - BIP - Gmina Trzebiel”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

W toku

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OCHRONY ŚRODOWISKA NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA (ZASTĘPSTWO)

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OCHRONY ŚRODOWISKA

NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA

(ZASTĘPSTWO)

 1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI.

Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel, tel. 68 3756822.

2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

stanowisko ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Trzebiel

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Liczba stanowisk pracy: 1 stanowisko

Rodzaj umowy: umowa o zastępstwa

3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE – FORMALNE

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa.
  6. Nieposzlakowana opinia.

 

4. WYMAGANIA DODATKOWE pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

  1. Posiada znajomość przepisów z zakresu:
  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • Prawa ochrony środowiska,
  • ustawy o ochronie przyrody,
  • ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • Kodeksu postepowania administracyjnego,
  • ustawy o ochotniczych strażach pożarnych oraz umiejętność stosowania tych przepisów w praktyce.2.Posiada umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi: środowisko Windows, pakiet Office.
  1. Umiejętność organizowania pracy własnej.
  2. Komunikatywność.
  3. Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
  4. Terminowość i systematyczność.

 

5.ZAKRES  WYKONYWANYCH  ZADAŃ  NA STANOWISKU

1. Ochrona i kształtowanie środowiska w tym:

- ochrona powietrza atmosferycznego,

- zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,

- ograniczeń dotyczących maszyn i urządzeń technicznych,

2. Prowadzenie rejestru ochotniczych straży pożarnych i spraw ochrony przeciwpożarowej:

- zapewnienie ochotniczym strażom pożarnym środków, pomieszczeń i innych przedmiotów niezbędnych do działalności,

- prowadzenie spraw dotyczących prawa do świadczenia ratowniczego na poziomie gminy.

  1. Obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów.
  2. Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
  3. Prowadzenie rejestru decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
  4. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem lokalizacji inwestycji celu publicznego, w tym przekazywanie informacji wojewodzie o złożonych wnioskach i wydanych decyzjach o ustaleniu lokalizacji celu publicznego.
  5. Aktualizowanie publicznie dostępnego wykazu dokumentów zawierających informacje o środowisku.
  6. Prowadzenie spraw związanych z udzieleniem przez Wójta Gminy dofinansowania do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków.
  7. Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem przedsięwzięć związanych z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest z tereny gminy.
  8. Prowadzenie, aktualizacja i weryfikacja gminnych ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków.
  9. Realizacja czynności w ramach programu „Czyste Powietrze” wynikających z porozumienia z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze.
  10. Zastępowanie pracownika na stanowisku ds. infrastruktury technicznej, inwestycji i zagospodarowania przestrzennego.
  1. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
  1. Miejsce pracy – siedziba Urzędu Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41/ I piętro/ budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych.
  2. Praca przy stanowisku komputerowym wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, umiejętności pracy pod presją czasu oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym.
  3. Planowane zatrudnienie: niezwłocznie po zakończeniu naboru.

7. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzebiel w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wynosił powyżej 6%.

8. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.

  1. List motywacyjny.
  2. Curriculum vitae.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie
    w pełni praw publicznych.
  5. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”. Oferty które nie będą zawierały zgody na przetwarzanie danych osobowych zostaną zniszczone.

  1. List motywacyjny i życiorys podpisane własnoręcznie przez kandydata.

9. INFORMACJE DODATKOWE

    1. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem,
    2. Osoby, których oferty zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, nie będą powiadamiane.
    3. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu.
    4. Oferty złożone w naborze nie będą zwracane.

    5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu.

    1. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

    10. TRYB SKŁADANIA OFERT

    Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. ochrony środowiska” w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel, w terminie do dnia: 13 czerwca 2022 roku do godz. 14.00.

     

    Uwaga: w przypadku dokumentów składanych drogą pocztową – decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.

     

    Wójt Gminy Trzebiel

    (-) Tomasz Sokołowski

    KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

    DLA  KANDYDATÓW DO PRACY w URZĘDZIE GMINY TRZEBIEL

     

    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),

    informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Trzebiel jest:

    Wójt Gminy Trzebiel  ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel.

    1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się poprzez e-mail iod@trzebiel.pl , telefonicznie pod nr. tel. (68) 3756822. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych;
    2. Administrator danych osobowych –Wójt Gminy Trzebiel, przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze.
    3. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”

    1. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne i ich podanie zależy od wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych, aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W  przypadku braku oświadczenia na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, dokonuje zniszczenia niniejszej oferty wypełniając obowiązek wynikający z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
    2. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres 2 lat, po tym okresie odbywa się proces ich niszczenia.
    4. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
    • prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
    • prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych
    • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
    • w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

     

    9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Trzebiel Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

    Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
    Telefon: 22 860 70 86

     

     

     

     

     

      Metryka

      sporządzono
      2022-06-02 przez Delejowska Monika
      udostępniono
      2022-06-02 00:00 przez Delejowska Monika
      zmodyfikowano
      2022-06-02 08:41 przez Delejowska Monika
      zmiany w dokumencie
      ilość odwiedzin
      354
      Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.