Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu
Menu góra
Strona startowa Ogłoszenia o pracy W toku
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszeszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds.wojskowych,społecznych i obrony cywilnej - W toku, menu 89, artykuł 927 - BIP - Gmina Trzebiel”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

W toku

Ogłoszeszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds.wojskowych,społecznych i obrony cywilnej

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA STANOWISKO URZĘDNICZE DS. WOJSKOWYCH, SPOŁECZNYCH I OBRONY CYWILNEJ

 

1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI.

Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel, tel. 68 3756822.

2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

stanowisko ds. wojskowych, społecznych i obrony cywilnej w Urzędzie Gminy Trzebiel

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Liczba stanowisk pracy: 1 stanowisko

Rodzaj umowy: umowa o pracę

3.  WYMAGANIA NIEZBĘDNE – FORMALNE 

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa.
  6. Nieposzlakowana opinia.

 

4. WYMAGANIA DODATKOWE pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

1. Posiada znajomość poniższych ustaw i aktów wykonawczych do nich:

1) Ustawa z dnia 11 marca 2022r. o obronie ojczyzny (Dz. U. z 2022r poz. 655),

2) Ustawa z dnia 21 czerwca 2002 r. o stanie wyjątkowym (Dz. U. 2017 poz. 1928),

3) Ustawa z dnia 29 sierpnia 2002 r. o stanie wojennym oraz o kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.2017 poz. 1932),

5) Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2019 r. poz. 742),

6) Ustawa z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z  2022.poz. 615)

7) Ustawa z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz.U.2019poz.2407),

8) Ustawa z dnia 17 grudnia 2021r. o dodatku osłonowym (Dz.U. z 2022r. poz. 1 ze zm.)

i umiejętność stosowania tych przepisów w praktyce.

2. Posiada ważne poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli „poufne”.

3. Posiada umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi: środowisko Windows, pakiet Office.

4. Umiejętność organizowania pracy własnej.

5. Komunikatywność.

6. Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.

7. Terminowość i systematyczność.

 

5.ZAKRES  WYKONYWANYCH  ZADAŃ  NA STANOWISKU

  1. Realizacja zadań gminy w zakresie obrony cywilnej. Organizowanie i realizacja planu obrony cywilnej.
  2. Organizacja doręczeń kart powołania do odbycia ćwiczeń wojskowych.
  3. Tworzenie formacji obrony cywilnej, świadczenia na rzecz obrony.
  4. Współdziałanie z organami wojskowymi w zakresie ewidencji wojskowej.
  5. Udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu kwalifikacji wojskowej.
  6. Prowadzenie i koordynacja akcji kurierskiej w gminie.
  7. Nakładania obowiązków w ramach powszechnej samoobrony ludności.
  8. Orzekania o konieczności sprawowania bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny i uznaniem za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny.
  9. Wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o imprezach masowych.
  10. Przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora i innych ogłoszeń.
  11. Prowadzenie spraw związanych z repatriacją (osiedlanie, pomoc finansowa).
  12. Przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków na zasiłek rodzinny i dodatków do zasiłku rodzinnego.
  13. Prowadzenie ewidencji oraz weryfikacja świadczeń rodzinnych
  14. Sporządzanie listy płac przyznanych świadczeń rodzinnych.
  15. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze świadczeniami rodzinnymi.
  16. Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie świadczeń rodzinnych.
  17. Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenie wychowawcze w tym:
  18.  Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o świadczenie wychowawcze,
  19. Przygotowywanie projektów decyzji i zaświadczeń w sprawach dotyczących świadczenia wychowawczego.
  20.  Sporządzanie i wysyłanie informacji w zakresie świadczeń wychowawczych.
  21.  Przygotowywanie list wypłat świadczeń wychowawczych,
  22. Sporządzanie sprawozdań w zakresie świadczeń wychowawczych,
  23. Współpraca z instytucjami OPS, PUP, ZUS, US, komornicy, sądy i prokuratura w zakresie niezbędnym do ustalenia prawa do świadczeń.
  24.  Wykonywanie zadań związanych z przyznawaniem i wypłatą dodatku osłonowego.
  25. Prowadzenie i obsługa kancelarii materiałów niejawnych, w tym zabezpieczenie i przechowywanie dokumentów zawierających informacje niejawne, zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami oraz udostępnianie lub wydawanie dokumentów uprawnionym osobom, w tym prowadzenie rejestrów kancelarii materiałów niejawnych.
  26. Nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych oraz udostępnianie  egzekwowanie zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne.
  27. Koordynacja właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów zawierających informacje niejawne oraz opatrzonych klauzulą tajności.
  28.  Zastępowanie pracownika na stanowisku ds. świadczeń rodzinnych.

 

6. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU

  1. Miejsce pracy – siedziba Urzędu Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41/ parter/ budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych.
  2. Praca przy stanowisku komputerowym wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, umiejętności pracy pod presją czasu oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym.
  3. Planowane zatrudnienie: od dnia 1 czerwca 2022.

 

7. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzebiel w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wynosił powyżej 6%.

 

8. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.

  1. List motywacyjny.
  2. Curriculum vitae.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie
    w pełni praw publicznych.
  5. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”. Oferty które nie będą zawierały zgody na przetwarzanie danych osobowych zostaną zniszczone.

  1. List motywacyjny i życiorys podpisane własnoręcznie przez kandydata.

 

9. informacje dodatkowe.

1. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem,

2. Osoby, których oferty zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, nie będą powiadamiane.

3. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu.

4. Oferty złożone w naborze nie będą zwracane.

5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu.

6. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

 

10. tryb składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. wojskowych, społecznych i obrony cywilnej w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel, w terminie do dnia: 23 maja 2022 roku do godz. 14.00.

 

Uwaga: w przypadku dokumentów składanych drogą pocztową – decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.

 

 

 

 

 

 

Wójt Gminy Trzebiel

(-) Tomasz Sokołowski

 

 

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

DLA  KANDYDATÓW DO PRACY w URZĘDZIE GMINY TRZEBIEL

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),

informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Trzebiel  jest:

Wójt Gminy Trzebiel  ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się poprzez e-mail iod@trzebiel.pl, telefonicznie pod nr. tel. (68) 3756822. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych;

3.    Administrator danych osobowych –Wójt Gminy Trzebiel, przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody  w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze.

4. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”

5. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne i ich podanie zależy od wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych, aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W  przypadku braku oświadczenia na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, dokonuje zniszczenia niniejszej oferty wypełniając obowiązek wynikający z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

6. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.

7. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres 2 lat, po tym okresie odbywa się proces ich niszczenia.

8.    W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

1)      prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;

2)      prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

3)      prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych

4)      prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych

5)      w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Trzebiel Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Metryka

sporządzono
2022-05-11 przez Justyna Mazur - Franczak
udostępniono
2022-05-11 00:00 przez Konieczyński Jacek
zmodyfikowano
2022-05-11 07:04 przez Konieczyński Jacek
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
220
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.