Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds.gospodarki gruntami,mieniem komunalnym obrotu nieruchomościami i rolnictwa
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. GOSPODARKI GRUNTAMI, MIENIEM KOMUNALNYM OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA
w Referacie Infrastruktury i Inwestycji w Urzędzie Gminy w Trzebielu
1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI.
Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel.
2. WYMAGANIA NIEZBĘDNE – FORMALNE
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa.
- Co najmniej półroczny staż pracy w administracji publicznej.
3. WYMAGANIA DODATKOWE pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku
1. Preferowane wykształcenie wyższe z zakresu administracji publicznej.
2.Umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi pakietów biurowych, e-PUAP oraz urządzeń biurowych;
3.Znajomość przepisów prawa z zakresu gospodarki nieruchomościami, kodeksu postępowania administracyjnego oraz innych niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku.
4.Umiejętność stosowania przepisów w praktyce.
5. Umiejętność organizowania pracy własnej.
6. Komunikatywność.
7. Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
4.ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
- Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego gminy.
- Występowanie z wnioskiem o obciążenie i wykreślenie z ksiąg wieczystych długów i ciężarów na gruncie oddanym w użytkowanie wieczyste lub sprzedanych.
- Wnioskowanie o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne.
- Wydzierżawianie gruntów wchodzących w skład mienia komunalnego oraz prowadzenie rejestru umów dzierżawy gruntów.
- Organizowanie przetargów na sprzedaż gruntów komunalnych oraz na sprzedaż, dzierżawę, wieczyste użytkowanie nieruchomości komunalnych:
- przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy i pozostałej dokumentacji z tym
związanej.
- Przygotowywanie decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
- Prowadzenie rejestru dzierżaw lokali komunalnych.
- Przygotowywanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości.
- Nabywanie nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy.
- Współpraca w zakresie wymiany informacji do wymiaru podatków i opłat.
- Przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy odnośnie korzystania z prawa pierwokupu.
- Współpraca z ZGKiM w Trzebielu przy sprzedaży nieruchomości będących w administrowaniu ZGKiM.
- Gospodarka lokalami mieszkalnymi:
- realizacja wytycznych Rady w zakresie gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,
- współdziałanie z ZGKiM w Trzebielu w tym zakresie,
- udział w pracach wspólnot mieszkaniowych z udziałem komunalnych lokali mieszkalnych zgodnie z ustawą o własności lokali.
- Prowadzenie ksiąg właścicieli nieruchomości w formie teczek i rejestru, (wszystkie miejscowości w gminie).
- Współdziałanie z weterynarią w zakresie zwalczania zakaźnych chorób zwierzęcych.
- Prowadzenie spraw z zakresu prawa łowieckiego, ustawy o ochronie zwierząt oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie zwierząt domowych i gospodarskich.
- Prowadzenie spraw w zakresie zabezpieczenia zbierania, transportu unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych lub ich części.
- Współpraca z urzędem statystycznym w zakresie przeprowadzania spisów rolnych i szacunków plonów.
- Współpraca z Lubuską Izbą Rolniczą i jej delegatami.
- Sprawy rolnictwa oraz melioracji wodnych.
- Gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami zabudowanymi i niezabudowanymi przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywania i oddawania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie dzierżawę, najem, użyczenie i w zarząd.
- Wyposażenie gruntów w urządzenia komunalne i przygotowywanie decyzji o opłatach adiacenckich.
- Prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem gruntów.
- Sporządzanie planu wykorzystania zasobu nieruchomości.
- Zlecanie ustalenia wartości nieruchomości, cen i opłat za ich korzystanie.
- Prowadzenie rejestru umów na przyłącza energetyczne obiektów gminnych.
5. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pełny wymiar czasu pracy.
- Miejsce pracy – Urząd Gminy Trzebiel ul. Żarska 41 /1 piętro/ budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych oraz wyjazdy służbowe poza siedzibę Urzędu.
- Praca przy stanowisku komputerowym wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, umiejętności pracy pod presją czasu oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym.
- Planowane zatrudnienie nastąpi niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania konkursowego.
7. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzebiel w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wynosił powyżej 6%;
8. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.
- List motywacyjny.
- Curriculum vitae.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie
w pełni praw publicznych. - Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”. Oferty które nie będą zawierały zgody na przetwarzanie danych osobowych zostaną zniszczone.
- List motywacyjny i życiorys podpisane własnoręcznie przez kandydata.
9. informacje dodatkowe.
1. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem,
2. Osoby, których oferty zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, nie będą powiadamiane.
3. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu.
4. Oferty złożone w naborze nie będą zwracane.
5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Trzebiel.
6. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
10. tryb składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze” w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel, w terminie do dnia: 15 września 2020 roku do godz. 1400.
Uwaga: w przypadku dokumentów składanych drogą pocztową – decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.
Wójt Gminy Trzebiel
/-/ Tomasz Sokołowski
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DLA KANDYDATÓW DO PRACY w URZĘDZIE GMINY TRZEBIEL
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),
informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Trzebiel jest:
Wójt Gminy Trzebiel ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się poprzez e-mail iod@trzebiel.pl, telefonicznie pod nr. tel. (68) 3756822. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych;
3. Administrator danych osobowych –Wójt Gminy Trzebiel, przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze.
4. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
5. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne i ich podanie zależy od wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych, aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W przypadku braku oświadczenia na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, dokonuje zniszczenia niniejszej oferty wypełniając obowiązek wynikający z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
7. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres 2 lat, po tym okresie odbywa się proces ich niszczenia.
8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
2) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych
4) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
5) w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Trzebiel Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86