Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu
Menu góra
Strona startowa Ogłoszenia o pracy W toku
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OCHRONY ŚRODOWISKA NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA (ZASTĘPSTWO) - W toku, menu 89, artykuł 1368 - BIP - Gmina Trzebiel”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

W toku

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OCHRONY ŚRODOWISKA NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA (ZASTĘPSTWO)

  1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI.

Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel, tel. 68 3756822.

  1. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

stanowisko ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Trzebiel

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Liczba stanowisk pracy: 1 stanowisko

Rodzaj umowy: umowa o zastępstwo

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE – FORMALNE
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie minimum średnie, preferowane wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa.
  6. Nieposzlakowana opinia.

 

  1. WYMAGANIA DODATKOWE pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
  2. Posiada znajomość przepisów z zakresu:
  • Prawa ochrony środowiska,
  • ustawy o ochronie przyrody,
  • ustawy o czystości i porządku w gminach,
  • Kodeksu postepowania administracyjnego,

oraz umiejętność stosowania tych przepisów w praktyce.

  1. Posiada umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi: środowisko Windows, pakiet Office.
  2. Umiejętność organizowania pracy własnej.
  3. Komunikatywność.
  4. Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
  5. Terminowość i systematyczność.

 

5.ZAKRES  WYKONYWANYCH  ZADAŃ  NA STANOWISKU

  1. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.
  2. Prowadzenie działań w zakresie ochrony środowiska przed zanieczyszczeniem ściekami, w tym:
  • prowadzenie i aktualizacja ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków,
  • prowadzenie kontroli zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków,
  1. Przyjmowanie zgłoszeń eksploatacji przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  2. Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów, naliczanie opłat za ich usunięcie oraz nakładanie kar pieniężnych za usuwanie drzew lub krzewów bez zezwolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy o ochronie przyrody.
  3. Prowadzenie czynności związanych z przyjmowaniem i rozpatrywaniem zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy o ochronie przyrody.
  4. Prowadzenie czynności związanych z ustaleniem wysokości odszkodowania za drzewo lub krzew oraz za ich usunięcie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy o ochronie przyrody.
  5. Prowadzenie spraw lokalnych form ochrony przyrody.
  6. Prowadzenie działań w zakresie edukacji ekologicznej i współdziałanie z organizacjami pozarządowymi działającymi w zakresie ochrony środowiska i ochrony przyrody.
  7. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.
  8. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji o środowisku i jego ochronie.
  9. Prowadzenie spraw wynikających z przepisów ustawy o odpadach, w tym prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie nałożenia obowiązku usunięcia odpadów z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania.
  10. Koordynacja i realizacja pozostałych zadań gminy określonych w ustawie Prawo ochrony środowiska, w tym:
  • ochrona powietrza atmosferycznego
  • prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,
  • współpraca z organami i podmiotami w zakresie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,
  1. Wydawanie opinii i uzgodnień wynikających z zapisów ustawy Prawo geologiczne i górnicze.
  2. Nadzór, koordynacja i realizacja zadań gminy w zakresie gospodarowania wodami, w tym:
  • sprawy kąpielisk i miejsc okazjonalnie wykorzystywanych do kąpieli,
  • ochrona ujęć wody i zbiorników śródlądowych,
  • prowadzenie spraw z zakresu konserwacji i utrzymania cieków wodnych,
  • prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy Prawo Wodne niezastrzeżonych dla innych stanowisk pracy.
  1. Prowadzenie spraw związanych z ochroną wód i gruntu przed zanieczyszczeniami.
  2. Realizacja i koordynacja zadań przewidzianych dla gminy w krajowych i regionalnych programach ochrony środowiska, w tym wynikających z umów i porozumień, zawartych przez Wójta.
  3. Obsługa Zintegrowanego Systemu Ograniczania Niskiej Emisji.
  4. Realizacja zadań dotyczących planowania energetycznego, w tym:
  • opracowanie założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru gminy Trzebiel oraz jego aktualizacja,
  • nadzór, monitoring i sprawozdawczość w zakresie planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru gminy Trzebiel,
  • inicjowanie oraz udział w realizacji projektów dotyczących zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe, w tym związanych z wykorzystaniem alternatywnych źródeł energii (OZE)
  • prowadzenie działań doradczych, edukacyjnych oraz informacyjno-promocyjnych w obszarze gospodarki energetycznej gminy oraz OZE
  1. Opracowywanie sprawozdań, ocen i analiz oraz bieżących informacji z zakresu spraw prowadzonych na stanowisku.
  2. Przygotowywanie projektów dokumentów, związanych z realizacją powierzonego zakresu czynności, w tym:
  • decyzji, postanowień, wezwań, zawiadomień i innych pism,
  • uchwał Rady Gminy, zarządzeń Wójta,
  • analiz i sprawozdań,
  • odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wolne wnioski radnych.
  1. Redagowanie treści do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej, stronie internetowej gminy oraz fb wynikających z realizowanych zadań i ich aktualizacja.

 

 

  1. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
  1. Miejsce pracy – siedziba Urzędu Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41/ I piętro/ budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych.
  2. Praca przy stanowisku komputerowym wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, umiejętności pracy pod presją czasu oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym.
  3. Planowane zatrudnienie: niezwłocznie po zakończeniu rekrutacji.

 

  1. 7. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzebiel w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wynosił powyżej 6%.

 

  1. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.
  2. List motywacyjny.
  3. Curriculum vitae.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie
    w pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”. Oferty które nie będą zawierały zgody na przetwarzanie danych osobowych zostaną zniszczone.

  1. List motywacyjny i życiorys podpisane własnoręcznie przez kandydata.

 

  1. informacje dodatkowe.
  2. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem,
  3. Osoby, których oferty zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, nie będą powiadamiane.
  4. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu.
  5. Oferty złożone w naborze nie będą zwracane.

5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu.

  1. O terminie i miejscu przeprowadzenia ewentualnego postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

 

  1. tryb składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. ochrony środowiska” w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel, w terminie do dnia: 27 listopada 2023 roku do godz. 14.00.

 

Uwaga: w przypadku dokumentów składanych drogą pocztową – decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.

 

 


 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

DLA  KANDYDATÓW DO PRACY w URZĘDZIE GMINY TRZEBIEL

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),

informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Trzebiel jest:

Wójt Gminy Trzebiel  ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel.

  1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się poprzez e-mail iod@trzebiel.pl , telefonicznie pod nr. tel. (68) 3756822. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych;
  2. Administrator danych osobowych –Wójt Gminy Trzebiel, przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze.
  3. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”

  1. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne i ich podanie zależy od wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych, aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W  przypadku braku oświadczenia na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, dokonuje zniszczenia niniejszej oferty wypełniając obowiązek wynikający z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres 2 lat, po tym okresie odbywa się proces ich niszczenia.
  4. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
  • prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
  • prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
  • w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Trzebiel Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Metryka

sporządzono
2023-11-14 przez Justyna Mazur - Franczak
udostępniono
2023-11-14 21:20 przez Konieczyński Jacek
zmodyfikowano
2023-11-14 21:22 przez Konieczyński Jacek
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
262
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.