Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: z-ca kierownika w zakładzie komunalnym i mieszkaniowym w Trzebielu
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
ZASTĘPCA KIEROWNIKA
W ZAKŁADZIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W TRZEBIELU
- NAZWA I ADRES JEDNOSTKI.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14a, 68-212 Trzebiel.
- OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
Zastępca kierownika w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Liczba stanowisk pracy – 1 stanowisko
Rodzaj umowy: umowa o pracę
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE – FORMALNE
- Obywatelstwo polskie.
- Minimum średnie techniczne (preferowane wyższe techniczne).
- Minimum 5 letni staż pracy w branżach zgodnych ze specyfiką Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu, (w szczególności wod-kan) lub pokrewnych albo prowadzenie działalności gospodarczej przez okres min. 3 lat odpowiadającej zadaniom Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.
- Doświadczenie zawodowe na kierowniczym stanowisku.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Prawo jazdy kat. B.
- WYMAGANIA DODATKOWE pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku (podlegające ocenie):
- Znajomość zagadnień prawnych niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, w szczególności z zakresu ustaw: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o gospodarce komunalnej, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prawo zamówień publicznych i prawo ochrony środowiska, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o gospodarce nieruchomościami, o ochronie praw lokatorów – w zakresie niezbędnym do właściwej realizacji zadań.
- Znajomość zasad planowania i realizacji inwestycji,
- Posiadanie cech osobowości i umiejętności, takich jak: samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy i zarządzania zespołem ludzi, terminowość.
5.ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
- Kierowanie Zakładem oraz reprezentowanie go na zewnątrz w czasie nieobecności kierownika.
- Wspieranie Kierownika w organizowaniu pracy Zakładu, w szczególności w wyznaczaniu kierunków działań i rozwoju Zakładu w ramach zadań statutowych.
- Organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników Zakładu.
- Nadzór nad realizacją zadań Zakładu w zakresie:
- zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków, w tym nadzór nad dokumentacją techniczną w zakresie sieci wod – kan oraz umowami z odbiorcami tych usług,
- odbioru i transportu nieczystości płynnych na terenie Gminy,
- utrzymywanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, w tym remontów, napraw, budowy i rozbudowy tych urządzeń.
- Nadzór nad realizacją inwestycji wodociągowo-kanalizacyjnych.
- Nadzór nad zadaniami Zakładu w zakresie komunalnego zasobu lokali, w tym przeglądy okresowe i kontrola budynków, lokali mieszkaniowych i lokali użytkowych.
- Bieżąca analiza realizacji zadań Zakładu oraz przedkładanie bezpośredniemu przełożonemu sprawozdań z realizacji zadań.
- Nadzór nad racjonalną i celową gospodarką finansową z zachowaniem zasad przewidzianych prawem zamówień publicznych, regulaminem udzielania zamówień, ustawą o finansach publicznych w zakresie zadań będących pod nadzorem.
- WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
- Miejsce pracy – siedziba Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu, ul. Kościuszki 14a/parter / budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Praca przy stanowisku komputerowym wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, umiejętności pracy pod presją czasu oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym a także praca w terenie.
- Planowane zatrudnienie nastąpi niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania konkursowego.
- 7. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wynosił poniżej 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.
- List motywacyjny.
- Curriculum vitae.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie
w pełni praw publicznych. - Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”. Oferty które nie będą zawierały zgody na przetwarzanie danych osobowych zostaną zniszczone.
- List motywacyjny i życiorys podpisane własnoręcznie przez kandydata.
- informacje dodatkowe.
- Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, nie będą powiadamiane.
- Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu.
- Oferty złożone w naborze nie będą zwracane.
5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu.
- O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
- tryb składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko zastępcy kierownika ZGKiM” w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu lub pocztą na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Kościuszki 14a, 68-212 Trzebiel, w terminie do dnia: 28 lipca 2022 roku do godz. 1400.
Uwaga: w przypadku dokumentów składanych drogą pocztową – decyduje data wpływu do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu.
Kierownik
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu
/-/Jan Jamza
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DLA KANDYDATÓW DO PRACY w URZĘDZIE GMINY TRZEBIEL
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),
informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Trzebiel jest:
Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu ul. Kościuszki 14a, 68-212 Trzebiel.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się poprzez e-mail telefonicznie pod nr. tel. 68 3755133. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych;
- Administrator danych osobowych, przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze.
- Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
- Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne i ich podanie zależy od wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych, aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W przypadku braku oświadczenia na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, dokonuje zniszczenia niniejszej oferty wypełniając obowiązek wynikający z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres 2 lat, po tym okresie odbywa się proces ich niszczenia.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
- w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86