Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu
Menu góra
Strona startowa Ogłoszenia o pracy W toku
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze : z-ca kierownika w zakładzie komunalnym i mieszkaniowym w Trzebielu - W toku, menu 89, artykuł 1001 - BIP - Gmina Trzebiel”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

W toku

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: z-ca kierownika w zakładzie komunalnym i mieszkaniowym w Trzebielu

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:

ZASTĘPCA KIEROWNIKA

W ZAKŁADZIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W TRZEBIELU

 

  1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14a, 68-212 Trzebiel.

  1. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

Zastępca kierownika w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Liczba stanowisk pracy – 1 stanowisko

Rodzaj umowy: umowa o pracę

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE – FORMALNE
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Minimum średnie techniczne (preferowane wyższe techniczne).
  3. Minimum 5 letni staż pracy w branżach zgodnych ze specyfiką Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu, (w szczególności wod-kan) lub pokrewnych albo prowadzenie działalności gospodarczej przez okres min. 3 lat odpowiadającej zadaniom Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.
  4. Doświadczenie zawodowe na kierowniczym stanowisku.
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Prawo jazdy kat. B.

 

  1. WYMAGANIA DODATKOWE pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku (podlegające ocenie):
  2. Znajomość zagadnień prawnych niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, w szczególności z zakresu ustaw: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o gospodarce komunalnej, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prawo zamówień publicznych i prawo ochrony środowiska, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o gospodarce nieruchomościami, o ochronie praw lokatorów – w zakresie niezbędnym do właściwej realizacji zadań.
  3. Znajomość zasad planowania i realizacji inwestycji,
  4. Posiadanie cech osobowości i umiejętności, takich jak: samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy i zarządzania zespołem ludzi, terminowość.

 

5.ZAKRES  WYKONYWANYCH  ZADAŃ  NA STANOWISKU

  1. Kierowanie Zakładem oraz reprezentowanie go na zewnątrz w czasie nieobecności kierownika.
  2. Wspieranie Kierownika w organizowaniu pracy Zakładu, w szczególności w wyznaczaniu kierunków działań i rozwoju Zakładu w ramach zadań statutowych.
  3. Organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników Zakładu.
  4. Nadzór nad realizacją zadań Zakładu w zakresie:
  • zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków, w tym nadzór nad dokumentacją techniczną w zakresie sieci wod – kan oraz umowami z odbiorcami tych usług,
  • odbioru i transportu nieczystości płynnych na terenie Gminy,
  • utrzymywanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, w tym remontów, napraw, budowy i rozbudowy tych urządzeń.
  1. Nadzór nad realizacją inwestycji wodociągowo-kanalizacyjnych.
  2. Nadzór nad zadaniami Zakładu w zakresie komunalnego zasobu lokali, w tym przeglądy okresowe i kontrola budynków, lokali mieszkaniowych i lokali użytkowych.
  3. Bieżąca analiza realizacji zadań Zakładu oraz przedkładanie bezpośredniemu przełożonemu sprawozdań z realizacji zadań.
  4. Nadzór nad racjonalną i celową gospodarką finansową z zachowaniem zasad przewidzianych prawem zamówień publicznych, regulaminem udzielania zamówień, ustawą o finansach publicznych w zakresie zadań będących pod nadzorem.

 

  1. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
  1. Miejsce pracy – siedziba Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu, ul. Kościuszki 14a/parter / budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych.
  2. Praca przy stanowisku komputerowym wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, umiejętności pracy pod presją czasu oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym a także praca w terenie.
  3. Planowane zatrudnienie nastąpi niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania konkursowego.

 

  1. 7. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wynosił poniżej 6%.

 

  1. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.
  2. List motywacyjny.
  3. Curriculum vitae.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie
    w pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”. Oferty które nie będą zawierały zgody na przetwarzanie danych osobowych zostaną zniszczone.

  1. List motywacyjny i życiorys podpisane własnoręcznie przez kandydata.

 

  1. informacje dodatkowe.
  2. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem,
  3. Osoby, których oferty zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, nie będą powiadamiane.
  4. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu.
  5. Oferty złożone w naborze nie będą zwracane.

5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu.

  1. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

 

  1. tryb składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko zastępcy kierownika ZGKiM” w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu lub pocztą na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Kościuszki 14a, 68-212 Trzebiel, w terminie do dnia: 28 lipca 2022 roku do godz. 1400.

 

Uwaga: w przypadku dokumentów składanych drogą pocztową – decyduje data wpływu do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu.

 

Kierownik

Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu

 

/-/Jan Jamza

 


 

  KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

DLA  KANDYDATÓW DO PRACY w URZĘDZIE GMINY TRZEBIEL

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),

informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Trzebiel jest:

Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu  ul. Kościuszki 14a, 68-212 Trzebiel.

  1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się poprzez e-mail telefonicznie pod nr. tel. 68 3755133. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych;
  2. Administrator danych osobowych, przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze.
  3. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”

  1. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne i ich podanie zależy od wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych, aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W  przypadku braku oświadczenia na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, dokonuje zniszczenia niniejszej oferty wypełniając obowiązek wynikający z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres 2 lat, po tym okresie odbywa się proces ich niszczenia.
  4. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
  • prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
  • prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
  • w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

 

 

Metryka

sporządzono
2022-07-19 przez Justyna Mazur - Franczak
udostępniono
2022-07-19 00:00 przez Konieczyński Jacek
zmodyfikowano
2022-07-19 07:04 przez Konieczyński Jacek
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
742
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.