Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Trzebielu ogłasza II przetarg pisemny na zbycie przyczepy ciężarowej rolniczej o przeznaczeniu asenizacyjnym MEPROZET PN-70/1 8000 l.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Trzebielu, na podstawie zarządzenia
Nr 21/2021 Kierownika ZGKiM Trzebiel, z dnia 25 października 2021 r. w sprawie przeznaczenia majątku ruchomego do sprzedaży,
ogłasza II przetarg pisemny na zbycie przyczepy ciężarowej rolniczej o przeznaczeniu asenizacyjnym MEPROZET PN-70/1 8000 l.
Dane pojazdu:
- Rodzaj pojazdu i przeznaczenie: przyczepa ciężarowa rolnicza o przeznaczeniu asenizacyjnym
- Marka i typ: MEPROZET PN 70/1
- Numer rejestracyjny: FZA 19264
- Numer identyfikacyjny pojazdu (VIN): MEP071389
- Rok produkcji / data pierwszej rejestracji: 2007 / 23.11.2015
- Pojemność 8000 l
Pojazd posiada aktualne badania techniczne do 29.12.2022 r.
Pojazd jest na wyposażeniu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Trzebielu.
Przetarg odbędzie się w dniu 25 listopada 2021 r. o godz. 1200 w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Trzebielu ul. Kościuszki 14a, 68-212 Trzebiel.
Cenę wywoławczą na kupno przyczepy ciężarowej rolniczej o przeznaczeniu asenizacyjnym ustalono na kwotę 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ).
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 10 % ceny wywoławczej 6000,00 zł w kasie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowejlub przelewem na konto nr 38 9672 0008 0004 7281 2000 0001 w Banku Spółdzielczym Trzebielu najpóźniej do dnia 23 listopada 2021 r. Wadium wpłacone przez osobę, która wygra przetarg zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia pojazdu, pozostałym uczestnikom wadium zostanie zwrócone po zakończeniu przetargu.
Wadium ulega przepadkowi w razie uchylania się od zawarcia umowy kupna przez uczestnika, który przetarg wygrał. Uczestnik, który wygra przetarg zobowiązany jest zawrzeć
umowę i zapłacić cenę nabycia do 7 dni po ogłoszeniu o wyborze najlepszej oferty.
Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli chociaż jeden zaoferował cenę wyższą od ceny wywoławczej.
Oferty pisemne należy składać w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu, najpóźniej w dniu 25 listopada 2021 r. do godziny 1100. Kopertę z ofertą należy opisać:
„OFERTA NA ZAKUP PRZYCZEPY ASENIZACYJNEJ MEPROZET”
Oferta pisemna powinna zawierać;
- imię, nazwisko i adres albo nazwę, siedzibę i adres oferenta,
- numery PESEL, NIP i REGON oferenta, o ile spoczywa na nim obowiązek ich uzyskania
- datę sporządzenia oferty
- oferowaną cenę
- sposób zapłaty
- oświadczenie, że oferent zapoznał się ze stanem technicznym pojazdu i z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń
- dowód wniesienia wadium.
Sprzedawcy przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty, jeżeli uczestnicy przetargu zaoferowali tę samą cenę.
Pojazd można oglądać do dnia 23 listopada 2021 r. w godzinach 9:00 – 14:00 w Zakładzie
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, tel.: 68- 3755133.
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu tel. 68- 3755133.
Kierownik ZGKiM
Jan Jamza