Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu
Menu góra
Strona startowa Co i jak załatwić Sprawy obywatelskie
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Wymeldowanie w trybie decyzji administracyjnej - Sprawy obywatelskie, menu 38, artykuł 43 - BIP - Gmina Trzebiel”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Sprawy obywatelskie

Wymeldowanie w trybie decyzji administracyjnej

Termin załatwienia

zależy od złożoności sprawy, zgodnie z prawem do 2 miesięcy • istnieje możliwość przedłużenia terminu załatwienia sprawy w przypadkach konieczności wystąpienia do sądu o ustanowienie kuratora dla osoby o nieustalonym miejscu pobytu

 

Osoba kontaktowa

Agnieszka Rusin, Scholastyka Lang

 

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Trzebiel, pok. 2

 

Telefon kontaktowy

68 3755038, 68 3756757

 

Adres e-mail

gmina@trzebiel.pl

 

Sposób załatwienia

decyzja administracyjna

 

Wymagane Dokumenty

  • sporządzony samodzielnie wniosek strony zawierający   następujące elementy:
    informację o opuszczeniu miejsca dotychczasowego pobytu przez osobę, której wniosek dotyczy, określenie daty przybliżonego opuszczenia lokalu, informację w zakresie bezpośrednich powodów opuszczenia lokalu tj.  w wyniku wyroku  o eksmisję, w wyniku własnej decyzji, bądź przymuszenia, informację w zakresie okoliczności towarzyszących opuszczeniu miejsca pobytu, czy osoba zabrała z lokalu rzeczy osobiste, trwałego użytku itp., czy próbowała ponownie zamieszkać, wskazanie dowodów na twierdzenia zawarte we wniosku (dokumenty, jeżeli ktoś posiada), informację o miejscu pobytu osoby z podaniem adresu, której wniosek dotyczy, bądź braku wiedzy w tym zakresie
  • oryginał dokumentu potwierdzającego posiadanie tytułu prawnego do lokalu przez wnioskodawcę (np. akt notarialny, odpis z księgi wieczystej, umowa najmu)

 

Opłaty

opłata skarbowa w wysokości 10 zł;
można uiścić wpłacając w kasie urzędu 
przelewem na konto:  Gmina Trzebiel 32 9672 0008 0000 0387 2000 0003

 

Tryb odwoławczy

odwołanie rozpatruje Wojewoda Lubuski za pośrednictwem Wójta Gminy Trzebiel  w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Uwagi

  • wniosek może dotyczyć jednej osoby lub rodziny
  • obowiązek wymeldowania powstaje, gdy osoba opuszcza miejsce pobytu dobrowolnie i trwale,
  • wskazane jest przedłożenie innych dokumentów np.: wyroki w sprawie o rozwód, podziału majątku, eksmisji, protokoły wykonania eksmisji, przekazania lokalu itp.
  • decyzja o wymeldowaniu może być wydana w stosunku do osoby, która bez wymeldowania opuściła dotychczasowe miejsce pobytu stałego lub czasowego i nie dopełniła

 

Podstawa prawna

art. 35 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z  2018 r., poz. 1382 ze zm.)

  • rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z  2017 r., poz. 2411 ze zm.)
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 ze zm.)

Metryka

sporządzono
2019-10-14 przez Konieczyński Jacek
udostępniono
2019-10-14 00:00 przez Konieczyński Jacek
zmodyfikowano
2019-10-14 10:22 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
278
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.