Zapytanie ofertowe nr 1/2024 Parafia Rzymskokatolicka pw. Trójcy Świętej w Niwicy
RZĄDOWY PROGRAM ODBUDOWY ZABYTKÓW
Zapytanie ofertowe nr 1/2024
Parafia Rzymskokatolicka pw. Trójcy Świętej w Niwicy
Zaprasza do złożenia oferty
dotyczącej zamówienia na roboty budowlane w ramach zadania Prace ratunkowe Kościoła Rzymskokatolickiego pw. Świętej Trójcy w Niwicy
- ZAMAWIAJĄCY
- Nazwa zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Trójcy Świętej w Niwicy.
- REGON: 040075490.
- NIP: 9281269915.
- Adres: Niwica 22, 68-210 Nowe Czaple
- Telefon: 683753509, 789095185
- Mail: niwica@diecezjazg.pl
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Niniejsze postepowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Ochrony Zabytków.
- Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605).
- Zamówienie nie zostało podzielone na części ponieważ obejmuje wykonanie robót budowlanych o takim zakresie rzeczowym, że nie ma możliwości wydzielenia mniejszych podzakresów w taki sposób aby mogli je wykonywać różni wykonawcy. Ze względu na wielkość zamówienia i możliwe problemy w organizacji robót Zamawiający uznał zamówienie za niepodzielne.
- Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rządowego Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
- W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r. poz. 1610).
- SPOSÓB IU MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzące do wyłonienia wykonawcy zadania zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeń parafialnych w Niwicy 22.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Nazwa zamówienia:
- Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV)
45261210-9- wykonanie pokryć dachowych
45261900-3- naprawa i konserwacja dachów
45422000-1- roboty ciesielskie
- Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego oraz wnętrza kościoła pw. Trójcy Świętej w Niwicy. Remont dachu polegać będzie na wymianie uszkodzonych i spróchniałych elementów konstrukcyjnych drewnianych dachu oraz wymiany istniejącej dachówki i zastąpieniu jej dachówką ceramiczną karpiówką. Remont wnętrza kościoła polegać będzie na naprawie murów z kamienia i pomalowaniu dwukrotnie farbami.
Prace remontowe dotyczyć będą:
- robót przygotowawczych, zabezpieczających i rozbiórkowych,
- naprawy murów z kamienia,
- prac dekarskich,
- wykonania instalacji odgromowej,
- wykonania orynnowania.
- Wymienione w ust. 3 roboty obejmować będą w szczególności:
Remont dachu:
- Roboty przygotowawcze:
- podstemplowanie zagrożonych stropów z deskowaniem
- ustawienie rusztowań zewnętrznych,
- Osłony z siatki na rusztowaniach zew.
- oczyszczenie z zalegającego gruzu,
- odbicie tynków wew. z zaprawy cementowo- wapiennej z zerwaniem otrzcinowania,
- rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki,
- czasowe zabezpieczenie dachu,
- Roboty konstrukcyjne:
- wymiana elementów konstrukcyjnych dachu- murłaty i podwaliny,
- wymiana elementów konstrukcyjnych dachu- końce krokwi,
- wymiana elementów konstrukcyjnych dachu- miecze, zastrzały,
- wymiana elementów konstrukcyjnych dachu – kulewki,
- wzmocnienie krokwi przez nabicie jednostronne desek,
- wykonanie pozornych pomostów na dachu,
- odgrzybienie elementów drewnianych,
- zaimpregnowanie prep. grzybobójczym bali i krawędziaków,
- Roboty pokrywcze:
- wymiana łacenia dachu pod pokrycie dachówką,
- wykonanie konstrukcji wolego oka i montaż dachówki,
- wymiana obróbek z wykonaniem i montażem pasów nadrynnowych,
- wymiana rynien z wykonaniem nowych półokrągłych z blachy tytan cynk,
- pokrycie dachu dachówką karpiówką ceramiczną w koronkę,
- wykonanie instalacji odgromowej,
- uziemienie szpilkowe.
Remont wnętrza kościoła:
- ustawienie rusztowań wewnętrznych,
- wykucie starych spoin na zapr. cem.- wap. murów z cegły zabytkowej,
- gruntowanie ręczne,
- dwukrotne malowanie farbami wapiennymi ścian z cegły i kamienia,
- gruntowanie podłogi
- położenie na posadzce płytek klinkierowych 25x6x2,5 cm na podkładzie z zaprawy cem. –wap.
- Lokalizacja obiektu: Niwica działka nr 138/3 obręb Niwica, gm. Trzebiel, pow. żarski, woj. lubuskie.
- Szczegółowy zakres zamówienia publicznego został określony w załącznikach do zapytania ofertowego dostępne u Zamawiającego:
- przedmiar robót
- dokumentacja projektowa,
- decyzja konserwatora zabytków,
- pozwolenie na budowę.
- Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od wskazanych pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od wymaganego leży po stronie oferenta.
- Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 500 dni od dnia zawarcia umowy.
- Oferta Wykonawcy, który zaoferuje dłuższy termin wykonania zamówienia zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści zapytania.
- Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonanie roboty i zastosowane materiały. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji i rękojmi. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje krótszy okres gwarancji zostanie odrzucona.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WRAZ Z OPISEM OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował kierownikiem budowy, który spełnia wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.)
- Wykonawca jest zobowiązany do wskazania proponowanego kierownika budowy w formularzu oferty.
- Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w ust. 1.
- Zamawiający wymaga udokumentowanie przez oferenta wykonanie w okresie 5 lat dwóch robót na obiektach zabytkowych na kwotę minimum 500 000,00 zł brutto.
- Oferent do oferty winien załączyć opłaconą polisę ubezpieczenia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł.
- OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. | Kryterium oceny | Opis kryterium | Waga- udział w ocenie |
1. | Cena | Cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia. | 100% |
- Zastosowane kryteria ocen oraz sposób obliczania ceny:
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
- Oferty będą wybierane według jednego kryterium oceny ofert, którym jest kryterium oceny
o następującym znaczeniu:
Cena oferty – 100%, obliczana według wzoru, wskazanego poniżej:
C = C min x 100 / Co,
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena oferty;
C min – najniższa cena brutto (wraz z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia zaoferowana w nieodrzuconych ofertach złożonych w zapytaniu;
Co – cena brutto (wraz z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia oferty ocenianej;
100 – waga kryterium „cena brutto oferty”.
- Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.
- Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podanie wyżej kryterium.
- Cena oferty musi uwzględniać wszystkie wymagania opisane w zaproszeniu oraz obejmować wszelkie koszty i ryzyka, jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Cena podana w ofercie nie podlega zmianom przez cały okres trwania umowy, za wyjątkiem konsekwencji poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę cenową należy złożyć w terminie do 02 kwietnia 2024 r. do godz. 12:00 w formie papierowej na adres zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Trójcy Świętej w Niwicy, Niwica 22, 68-210 Nowe Czaple
- Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
- Oferta powinna być złożona w języku polskim i formie pisemnej.
- Wraz z ofertą należy złożyć dokumenty, o których mowa w Rozdziale V.
- DODATKOWE INFORMACJE
- Dokumentacja projektowa, decyzja o pozwoleniu na budowę, decyzja konserwatora zabytków oraz postanowienia umowy do wglądu w Parafii w Niwicy po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym.
- Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu oceny ofert opublikuje ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na tablicy ogłoszeń Parafii adres Niwica 22 oraz prześle zawiadomienia do oferentów, którzy złożyli ofertę oraz w BIP Trzebiel.
- Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
- Ewentualne spory w relacjach z Wykonawcą o roszczenia cywiloprawnej w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, będą poddane mediacją lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem oraz osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
- Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert.
- Zamawiający podczas oceny ofert będzie miał uprawnienie do wzywania Oferentów w sprawie wyjaśnienia treści oferty oraz w sprawie uzupełnienia niezłożonych lub niewłaściwie złożonych dokumentów.
XIX. INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r. str. 1; zwanym dalej „RODO”), informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Trójcy Świętej w Niwicy, Niwica 22, 68-210 Nowe Czaple
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty; którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzję nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
- Posiada Pani/Pan:
- Na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podst. art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
- na podst. art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczą naruszenia przepisów RODO.
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
- Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 61 lit. c RODO.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora; organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Załączniki: