Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu
Menu góra
Strona startowa Ogłoszenia o pracy Roztrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenie o naborze - Główny księgowy ZGKiM w Trzebielu - Roztrzygnięte, menu 153, artykuł 695 - BIP - Gmina Trzebiel”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Roztrzygnięte

Ogłoszenie o naborze - Główny księgowy ZGKiM w Trzebielu

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:

GŁÓWNY KSIĘGOWY

W ZAKŁADZIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W TRZEBIELU

 

1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14a, 68-212 Trzebiel.

2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

Główny Księgowy w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Liczba stanowisk pracy – 1 stanowisko

Rodzaj umowy: umowa o pracę

3.  WYMAGANIA NIEZBĘDNE – FORMALNE 

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa.
  6. Spełnia jeden z poniższych warunków:

1) ukończyła ekonomiczne jednolite studnia magisterskie, ekonomiczne wyższe studnia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studnia magisterskie lub ekonomiczne studnia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktykę w księgowości,

2) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

3) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

4) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

 

4. WYMAGANIA DODATKOWE pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

1. Posiada znajomość przepisów z zakresu:

1)      ustawa o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy,

2)      rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,

3)      podatku od towarów i usług,

4)      kodeksu cywilnego

oraz umiejętność stosowania tych przepisów w praktyce.

2. Posiada doświadczenie w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych, w tym doświadczenie na stanowisku głównego księgowego jednostki budżetowej lub zakładu budżetowego.

3. Posiada umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi: środowisko Windows, pakiet Office.

4. Umiejętność organizowania pracy własnej.

5. Komunikatywność.

6. Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.

7. Posiada umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi: środowisko Windows, pakiet Office.

 

 

5.ZAKRES  WYKONYWANYCH  ZADAŃ  NA STANOWISKU

1. Prowadzenie gospodarki finansowej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegające w szczególności na:

1) wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji Zakładu,

2) zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Zakład,

3) przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych, nadzór nad terminowym ściąganiu należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań;

2. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, polegające zwłaszcza na:

1)  zorganizowaniu sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizacji i kontroli dokumentów,

2) bieżącym i prawidłowym prowadzeniu ksiąg rachunkowych oraz sporządzaniu kalkulacji wynikowej kosztów wykonywanych zadań i sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający:

a) terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,

b) terminowe i prawidłowe rozliczenie osób majątkowo odpowiedzialnych za mienie ZGKiM,

c) prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,

3) nadzorowaniu całokształtu prac z zakresu rachunkowości;

3.  Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości a w szczególności: zakładowego planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji;

4. Organizowanie i nadzorowanie przebiegu prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki, w tym rozliczenie inwentaryzacji;

5. Prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupu Vat oraz przedkładanie jednolitego pliku kontrolnego jednostki;

6. Sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie sprawozdawczości budżetowej i w zakresie operacji finansowych i bilansu rachunku zysków i strat, informacji dodatkowej oraz zestawienia zmian w funduszu jednostki;

7. Sporządzanie projektu plany finansowo-rzeczowego i sprawozdań z wykonania planu;

8. Prowadzenie ewidencji środków trwałych;

9. Dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej:

wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu jednostki oraz ich zmian,

wstępnej kontroli operacji gospodarczych jednostki stanowiących przedmiot księgowań;

10. Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji księgowej.

 

6. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU

  1. Miejsce pracy – siedziba Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu, ul. Kościuszki 14a/parter / budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych.
  2. Praca przy stanowisku komputerowym wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, umiejętności pracy pod presją czasu oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym.
  3. Planowane zatrudnienie nastąpi niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania konkursowego.

 

7. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wynosił poniżej 6%.

 

8. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.

  1. List motywacyjny.
  2. Curriculum vitae.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
  4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie
    w pełni praw publicznych.
  5. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”. Oferty które nie będą zawierały zgody na przetwarzanie danych osobowych zostaną zniszczone.

  1. List motywacyjny i życiorys podpisane własnoręcznie przez kandydata.

 

9. informacje dodatkowe.

1. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem,

2. Osoby, których oferty zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, nie będą powiadamiane.

3. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu.

4. Oferty złożone w naborze nie będą zwracane.

5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu.

6. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

 

10. tryb składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Głównego Księgowego” w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu lub pocztą na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Kościuszki 14a, 68-212 Trzebiel, w terminie do dnia: 01 czerwca 2021 roku do godz. 1400.

 

Uwaga: w przypadku dokumentów składanych drogą pocztową – decyduje data wpływu do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu.

 

Kierownik

Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu

 

/-/ Jan Jamza


 

Trzebiel, dn. 08.07.2021 r.

 

 

 

Informacja o wyniku naboru na stanowisku urzędnicze Główny Księgowy w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu

 

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze Głównego Księgowego w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu komisja konkursowa wybrała Panią Edyta Zarzycka, zam. Chełmica.

 

Uzasadnienie wyboru:

Po dokonaniu ostatecznej weryfikacji komisja konkursowa uznała, że Pani Edyta Zarzycka jest odpowiednią kandydatką na stanowisko Głównego Księgowego w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trzebielu. Pani Edyta Zarzycka posiada doświadczenie w pracy na w/w stanowisku, wykazała się bardzo dobrą znajomością ustaw
i przepisów prawa mających zastosowanie w pracy na stanowisku Głównego Księgowego. Posiada wszelkie kwalifikujące gwarantujące właściwą i samodzielną realizację zadań.

 

 Lista kandydatów:

 

1. Edyta Zarzycka, Chełmica

 

Zatrudnienie: Edyta Zarzycka

Metryka

sporządzono
2021-05-18 przez Jan Jamza
udostępniono
2021-05-18 00:00 przez Konieczyński Jacek
zmodyfikowano
2021-07-09 10:10 przez Konieczyński Jacek
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
538
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.