Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu
Menu góra
Strona startowa Ogłoszenia o pracy Roztrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, INTEGRACJI ROZWOJU I PROGRAMÓW LOKALNYCH - Roztrzygnięte, menu 153, artykuł 1349 - BIP - Gmina Trzebiel”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Roztrzygnięte

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, INTEGRACJI ROZWOJU I PROGRAMÓW LOKALNYCH

  1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI.

Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel.

  1. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

Podinspektor w wieloosobowym stanowisku ds. zamówień publicznych, funduszy zewnętrznych  integracji rozwoju i programów lokalnych  w referacie Infrastruktury i Inwestycji Urzędu Gminy Trzebiel.

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Liczba stanowisk pracy – 1 stanowisko

Rodzaj umowy: umowa o pracę

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE – FORMALNE
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
  5. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.

 

  1. WYMAGANIA DODATKOWE pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku (podlegające ocenie):
  2. Znajomość zagadnień prawnych niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, w szczególności:

- prawo zamówień publicznych,

- samorząd gminny,

- kodeks postępowania administracyjnego,

- finanse publiczne,

- ochrona danych,

oraz znajomość procesu wydawania decyzji administracyjnych.

  1. Preferowane doświadczenie zawodowe w zamówieniach publicznych, w jednostce samorządu terytorialnego lub innej jednostce sektora publicznego,.
  2. Preferowane posiadanie zaświadczenia o ukończeniu służby przygotowawczej dla urzędników samorządowych
  3. Cechy osobowe i predyspozycje: samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy pod presją czasu, odporność na stres, systematyczność i terminowość.
  4. Znajomość topografii gminy Trzebiel.

 

5.ZAKRES  WYKONYWANYCH  ZADAŃ  NA STANOWISKU

  1. Przeprowadzanie przetargów i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych.
  2. Opracowywanie dokumentacji i materiałów niezbędnych do postępowania w ramach ustawy o zamówieniach publicznych w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy dostarczony przez stanowisko merytoryczne.
  3. Przechowywanie dokumentacji dotyczącej przetargów i udzielonych zamówień publicznych.
  4. Prowadzenie spraw, w tym koordynacja i sporządzanie wniosków związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych ze środków krajowych oraz pochodzących z Unii Europejskiej.
  5. Realizacja zadań dotyczących rozliczania, raportowania, monitorowania i sprawozdawczości, zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów.
  6. Podejmowanie działań związanych z rozwojem społecznym, kulturalnym i gospodarczym gminy we współpracy z innymi podmiotami, w tym obsługa partnerstw i porozumień międzygminnych.
  7. Prowadzenie spraw z zakresu wspierania rozwoju sportu, w tym rozliczanie i nadzór zadań przekazanych do realizacji organizacjom sportowym, w kontekście zgodności z ofertą, z wyłączeniem rozliczenia finansowego dotacji, w tym przygotowanie projektów decyzji o zwrocie udzielonych dotacji.
  8. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem lokalizacji inwestycji celu publicznego, w tym przekazywanie informacji wojewodzie o złożonych wnioskach i wydanych decyzjach o ustaleniu lokalizacji celu publicznego.
  9. Prowadzenie spraw związanych z udzieleniem przez Wójta Gminy dofinansowania do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków.
  10. Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem azbestu.
  11. Prowadzenie rejestru ochotniczych straży pożarnych i spraw ochrony przeciwpożarowej:
  • zapewnienie ochotniczym strażom pożarnym środków, pomieszczeń i innych przedmiotów niezbędnych do działalności,
  • bieżące rozliczanie kosztów funkcjonowania OSP.
  1. Opracowywanie sprawozdań, ocen i analiz oraz bieżących informacji z zakresu spraw prowadzonych na stanowisku.
  2. Przygotowywanie projektów dokumentów, związanych z realizacją powierzonego zakresu czynności, w tym:
  • decyzji, postanowień, wezwań, zawiadomień i innych pism,
  • uchwał Rady Gminy, zarządzeń Wójta,
  • analiz i sprawozdań,
  • odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wolne wnioski radnych.
  1. Redagowanie treści do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej, stronie internetowej gminy oraz fb wynikających z realizowanych zadań i ich aktualizacja.
  2. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń lub upoważnień, w tym realizacja zamówień publicznych lub wniosków o fundusze zewnętrzne zgodnie z dekretacją przełożonego.

 

  1. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
  1. Miejsce pracy – Urząd Gminy Trzebiel ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel, 1 piętro/ budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych.
  2. Praca przy stanowisku komputerowym wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, umiejętności pracy pod presją czasu oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym a także praca w terenie.
  3. Planowane zatrudnienie nastąpi niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania konkursowego.

 

  1. 7. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzebiel w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wynosił powyżej 6%.

 

  1. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.
  2. List motywacyjny i życiorys (podpisane własnoręcznie przez kandydata).
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie
    w pełni praw publicznych.
  5. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”. Oferty które nie będą zawierały zgody na przetwarzanie danych osobowych zostaną zniszczone.

 

  1. informacje dodatkowe.
  2. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem,
  3. Osoby, których oferty zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, nie będą powiadamiane.
  4. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu.
  5. Oferty złożone w naborze nie będą zwracane.

5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu.

  1. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

 

  1. tryb składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych, funduszy zewnętrznych  integracji rozwoju i programów lokalnych” w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel, w terminie do dnia: 8 listopada  2023 roku do godz. 14.00.

 

Uwaga: w przypadku dokumentów składanych drogą pocztową – decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.

 

 

 

Wójt Gminy Trzebiel

(-) Tomasz Sokołowski


 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

DLA  KANDYDATÓW DO PRACY

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),

informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Trzebiel jest:

Wójt Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel.

  1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się poprzez e-mail iod@trzebiel.pl lub telefonicznie pod nr. tel. (68) 3756822. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych;
  2. Administrator danych osobowych, przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze.
  3. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”

  1. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne i ich podanie zależy od wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych, aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W  przypadku braku oświadczenia na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, dokonuje zniszczenia niniejszej oferty wypełniając obowiązek wynikający z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres 2 lat, po tym okresie odbywa się proces ich niszczenia.
  4. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
  • prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
  • prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
  • w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86


Trzebiel, dnia: 10.11.2023r.

 

 

PROTOKÓŁ Z NABORU NA STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE GMINY TRZEBIEL

  • Nabór przeprowadzono na urzędnicze stanowisko urzędnicze zamówień publicznych, funduszy zewnętrznych integracji rozwoju i programów lokalnych w Urzędzie Gminy w Trzebielu.
  • Do naboru na ww. stanowisko nadesłano 1 oferty w terminie wskazanym w ogłoszeniu tj. do dnia 8 listopada 2023r.
  • Wymogi formalne:

l.p.

Imię i nazwisko kandydata

Wymagania formalne

Wada oferty

spełnił

nie spełnił

1.

Oliwia Mężyńska

ü   

 

-

 

  • Do merytorycznej oceny zakwalifikowano 1 kandydata:

1) Oliwia Mężyńska

  • Ocenę kandydatów komisja dokonała w oparciu o następujące metody i techniki:
  • rozmowa kwalifikacyjna,
  1. Informacje o wynikach rozmowy kwalifikacyjnej:

Przedmiotem rozmowy kwalifikacyjnej były procedury i przepisy prawa niezbędne do prawidłowego wykonywania zadań na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze. Komisja zbadała ponadto znajomość przepisów ogólnych, właściwych dla działalności Urzędu, w szczególności:

- prawo zamówień publicznych,

- samorząd gminny,

- kodeks postępowania administracyjnego, w szczególności znajomość procesu wydawania decyzji administracyjnych.

- finanse publiczne,

- ochrona danych,

- znajomość topografii gminy Trzebiel.

Komisja stosowała również rekrutację behawioralną, opartą na kompetencjach, oceniała predyspozycje osobowościowe kandydata na stanowisko urzędnicze. Komisja, w szczególności brała pod uwagę: komunikatywność, odporność na stres oraz rozpoznawanie obszarów problemowych w zakresie stanowiska.

  1. Wyniki naboru.

Na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej przeprowadzonej przez Komisję, stwierdza się, że w wyniku postępowania konkursowego wybrana na wolne urzędnicze stanowisko ds. zamówień publicznych, funduszy zewnętrznych integracji rozwoju i programów lokalnych została Pani Oliwia Mężyńska. 

  1. Uzasadnienie dokonania wyboru:

            W wyniku dokonanych przez Komisję Konkursową czynności, stwierdza się, iż Pani Oliwia Mężyńska posiada wykształcenie wyższe. Legitymuje się tytułem magistra architektury i planowania przestrzennego. Kandydatka, posiada cechy osobowościowe konieczne do prawidłowego realizowania zadań na stanowisku, cechuje ją komunikatywność oraz odporność na stres.  W uznaniu Komisji Pani Oliwia Mężyńska rokuje, iż odpowiedzialnie i solidnie realizować będzie powierzone jej zadania i obowiązki służbowe.

  1. Skład komisji przeprowadzającej nabór:
  • Justyna Mazur-Franczak – przewodnicząca
  • Anna Zajączkowska – członek
  • Wojciech Kasprów - członek

Metryka

sporządzono
2023-10-27 przez Justyna Mazur - Franczak
udostępniono
2023-10-27 09:41 przez Konieczyński Jacek
zmodyfikowano
2023-11-22 17:43 przez Konieczyński Jacek
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
501
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.