OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, INTEGRACJI ROZWOJU I PROGRAMÓW LOKALNYCH
- NAZWA I ADRES JEDNOSTKI.
Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel.
- OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
Podinspektor w wieloosobowym stanowisku ds. zamówień publicznych, funduszy zewnętrznych integracji rozwoju i programów lokalnych w referacie Infrastruktury i Inwestycji Urzędu Gminy Trzebiel.
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Liczba stanowisk pracy – 1 stanowisko
Rodzaj umowy: umowa o pracę
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE – FORMALNE
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
- Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku (podlegające ocenie):
- Znajomość zagadnień prawnych niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, w szczególności:
- prawo zamówień publicznych,
- samorząd gminny,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- finanse publiczne,
- ochrona danych,
oraz znajomość procesu wydawania decyzji administracyjnych.
- Preferowane doświadczenie zawodowe w zamówieniach publicznych, w jednostce samorządu terytorialnego lub innej jednostce sektora publicznego,.
- Preferowane posiadanie zaświadczenia o ukończeniu służby przygotowawczej dla urzędników samorządowych
- Cechy osobowe i predyspozycje: samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy pod presją czasu, odporność na stres, systematyczność i terminowość.
- Znajomość topografii gminy Trzebiel.
5.ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
- Przeprowadzanie przetargów i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych.
- Opracowywanie dokumentacji i materiałów niezbędnych do postępowania w ramach ustawy o zamówieniach publicznych w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy dostarczony przez stanowisko merytoryczne.
- Przechowywanie dokumentacji dotyczącej przetargów i udzielonych zamówień publicznych.
- Prowadzenie spraw, w tym koordynacja i sporządzanie wniosków związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych ze środków krajowych oraz pochodzących z Unii Europejskiej.
- Realizacja zadań dotyczących rozliczania, raportowania, monitorowania i sprawozdawczości, zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów.
- Podejmowanie działań związanych z rozwojem społecznym, kulturalnym i gospodarczym gminy we współpracy z innymi podmiotami, w tym obsługa partnerstw i porozumień międzygminnych.
- Prowadzenie spraw z zakresu wspierania rozwoju sportu, w tym rozliczanie i nadzór zadań przekazanych do realizacji organizacjom sportowym, w kontekście zgodności z ofertą, z wyłączeniem rozliczenia finansowego dotacji, w tym przygotowanie projektów decyzji o zwrocie udzielonych dotacji.
- Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem lokalizacji inwestycji celu publicznego, w tym przekazywanie informacji wojewodzie o złożonych wnioskach i wydanych decyzjach o ustaleniu lokalizacji celu publicznego.
- Prowadzenie spraw związanych z udzieleniem przez Wójta Gminy dofinansowania do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków.
- Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem azbestu.
- Prowadzenie rejestru ochotniczych straży pożarnych i spraw ochrony przeciwpożarowej:
- zapewnienie ochotniczym strażom pożarnym środków, pomieszczeń i innych przedmiotów niezbędnych do działalności,
- bieżące rozliczanie kosztów funkcjonowania OSP.
- Opracowywanie sprawozdań, ocen i analiz oraz bieżących informacji z zakresu spraw prowadzonych na stanowisku.
- Przygotowywanie projektów dokumentów, związanych z realizacją powierzonego zakresu czynności, w tym:
- decyzji, postanowień, wezwań, zawiadomień i innych pism,
- uchwał Rady Gminy, zarządzeń Wójta,
- analiz i sprawozdań,
- odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wolne wnioski radnych.
- Redagowanie treści do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej, stronie internetowej gminy oraz fb wynikających z realizowanych zadań i ich aktualizacja.
- Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń lub upoważnień, w tym realizacja zamówień publicznych lub wniosków o fundusze zewnętrzne zgodnie z dekretacją przełożonego.
- WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
- Miejsce pracy – Urząd Gminy Trzebiel ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel, 1 piętro/ budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Praca przy stanowisku komputerowym wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, umiejętności pracy pod presją czasu oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym a także praca w terenie.
- Planowane zatrudnienie nastąpi niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania konkursowego.
- 7. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzebiel w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wynosił powyżej 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.
- List motywacyjny i życiorys (podpisane własnoręcznie przez kandydata).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie
w pełni praw publicznych. - Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”. Oferty które nie będą zawierały zgody na przetwarzanie danych osobowych zostaną zniszczone.
- informacje dodatkowe.
- Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, nie będą powiadamiane.
- Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu.
- Oferty złożone w naborze nie będą zwracane.
5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu.
- O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
- tryb składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych, funduszy zewnętrznych integracji rozwoju i programów lokalnych” w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel, w terminie do dnia: 8 listopada 2023 roku do godz. 14.00.
Uwaga: w przypadku dokumentów składanych drogą pocztową – decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.
Wójt Gminy Trzebiel
(-) Tomasz Sokołowski
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DLA KANDYDATÓW DO PRACY
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),
informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Trzebiel jest:
Wójt Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się poprzez e-mail iod@trzebiel.pl lub telefonicznie pod nr. tel. (68) 3756822. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych;
- Administrator danych osobowych, przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze.
- Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
- Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne i ich podanie zależy od wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych, aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W przypadku braku oświadczenia na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, dokonuje zniszczenia niniejszej oferty wypełniając obowiązek wynikający z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres 2 lat, po tym okresie odbywa się proces ich niszczenia.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
- w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86
Trzebiel, dnia: 10.11.2023r.
PROTOKÓŁ Z NABORU NA STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY TRZEBIEL
- Nabór przeprowadzono na urzędnicze stanowisko urzędnicze zamówień publicznych, funduszy zewnętrznych integracji rozwoju i programów lokalnych w Urzędzie Gminy w Trzebielu.
- Do naboru na ww. stanowisko nadesłano 1 oferty w terminie wskazanym w ogłoszeniu tj. do dnia 8 listopada 2023r.
- Wymogi formalne:
l.p. | Imię i nazwisko kandydata | Wymagania formalne | Wada oferty | |
spełnił | nie spełnił | |||
1. | Oliwia Mężyńska | ü |
| - |
- Do merytorycznej oceny zakwalifikowano 1 kandydata:
1) Oliwia Mężyńska
- Ocenę kandydatów komisja dokonała w oparciu o następujące metody i techniki:
- rozmowa kwalifikacyjna,
- Informacje o wynikach rozmowy kwalifikacyjnej:
Przedmiotem rozmowy kwalifikacyjnej były procedury i przepisy prawa niezbędne do prawidłowego wykonywania zadań na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze. Komisja zbadała ponadto znajomość przepisów ogólnych, właściwych dla działalności Urzędu, w szczególności:
- prawo zamówień publicznych,
- samorząd gminny,
- kodeks postępowania administracyjnego, w szczególności znajomość procesu wydawania decyzji administracyjnych.
- finanse publiczne,
- ochrona danych,
- znajomość topografii gminy Trzebiel.
Komisja stosowała również rekrutację behawioralną, opartą na kompetencjach, oceniała predyspozycje osobowościowe kandydata na stanowisko urzędnicze. Komisja, w szczególności brała pod uwagę: komunikatywność, odporność na stres oraz rozpoznawanie obszarów problemowych w zakresie stanowiska.
- Wyniki naboru.
Na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej przeprowadzonej przez Komisję, stwierdza się, że w wyniku postępowania konkursowego wybrana na wolne urzędnicze stanowisko ds. zamówień publicznych, funduszy zewnętrznych integracji rozwoju i programów lokalnych została Pani Oliwia Mężyńska.
- Uzasadnienie dokonania wyboru:
W wyniku dokonanych przez Komisję Konkursową czynności, stwierdza się, iż Pani Oliwia Mężyńska posiada wykształcenie wyższe. Legitymuje się tytułem magistra architektury i planowania przestrzennego. Kandydatka, posiada cechy osobowościowe konieczne do prawidłowego realizowania zadań na stanowisku, cechuje ją komunikatywność oraz odporność na stres. W uznaniu Komisji Pani Oliwia Mężyńska rokuje, iż odpowiedzialnie i solidnie realizować będzie powierzone jej zadania i obowiązki służbowe.
- Skład komisji przeprowadzającej nabór:
- Justyna Mazur-Franczak – przewodnicząca
- Anna Zajączkowska – członek
- Wojciech Kasprów - członek