Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu
Menu góra
Strona startowa Ogłoszenia o pracy Unieważnione
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: ds. księgowości budżetowej i funduszu sołeckiego W URZĘDZIE GMINY TRZEBIEL - Unieważnione, menu 152, artykuł 687 - BIP - Gmina Trzebiel”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Unieważnione

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: ds. księgowości budżetowej i funduszu sołeckiego W URZĘDZIE GMINY TRZEBIEL

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:

ds. księgowości budżetowej i funduszu sołeckiego

W URZĘDZIE GMINY TRZEBIEL

 

1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI.

Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel, tel. 68 3756822.

2. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

Inspektor ds. księgowości budżetowej i funduszu sołeckiego w Referacie Finansów w Urzędzie Gminy Trzebiel

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Liczba stanowisk pracy – 1 stanowisko

Rodzaj umowy: umowa o pracę

3.  WYMAGANIA NIEZBĘDNE – FORMALNE 

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Posiadanie 3 letniego doświadczenia w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości.

 

 

4. WYMAGANIA DODATKOWE pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

1. Posiada znajomość przepisów z zakresu:

1)      ustawa o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy,

2)      rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej oraz planów kont dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego

3)      odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

4)      funduszu sołeckiego,

5)      o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,

oraz umiejętność stosowania tych przepisów w praktyce.

3. Posiada umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi: środowisko Windows, pakiet Office.

4. Umiejętność organizowania pracy własnej.

5. Komunikatywność.

6. Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.

 7. Terminowość i systematyczność.

 

5.ZAKRES  WYKONYWANYCH  ZADAŃ  NA STANOWISKU

1. Prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej Urzędu:

- prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej Urzędu w zakresie wydatków, kosztów, przychodów, sum depozytowych i ZFŚS,

- dekretowanie i opisywanie dokumentów księgowych i wyciągów,

- księgowanie i uzgadnianie ksiąg rachunkowych,

- kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,

- ewidencja zaangażowania Urzędu,

- ewidencja przypisów i odpisów należności z tytułu opłat za wydane zezwolenia na sprzedaż alkoholu i opłat i funduszu alimentacyjnego,

- ewidencja syntetyczna należności z tyt. podatków i opłat oraz niepodatkowych należności oraz funduszu alimentacyjnego.

- sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald, księgi głównej i dziennika,

- przypis i odpis należności i odsetek na podstawie dokumentów wystawionych przez księgowość analityczną z tyt. podatków i opłat, należności budżetowych i funduszu alimentacyjnego.

2. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych z wydatków Rb-28s.

3. Ewidencja księgowa faktur do pliku JPK.

4. Prowadzenie Funduszu Sołeckiego w zakresie:

- nadzór merytoryczny i kontrola nad wykonywanymi zadaniami w zakresie funduszu sołeckiego,

- przyjmowanie wniosków od sołectw, sprawdzanie ich poprawności i zgodności z przepisami,

- informowanie sołtysów o planowanych terminach realizacji zadań w poszczególnych sołectwach,

- organizacja oceny oraz wstępna analiza wniosków składanych przez sołectwa,

- przygotowanie projektów umów zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych,

- przygotowywanie materiałów merytorycznych do przygotowania dokumentacji zamówień publicznych,

- sporządzanie wniosku o zwrot z budżetu państwa części wydatków gminy wykonanych w ramach funduszu sołeckiego.

- przygotowywanie sołtysom informacji o wysokości funduszu sołeckiego,

- kontrolowanie ponoszonych na rzecz sołectwa wydatków pod względem ich zgodności

z planami finansowymi i rzeczowym zakresem oraz wnioskowanie do skarbnika o zmianę planów.

5. Uzgadnianie sald z księgowością analityczna z tytułu należności podatków i opłat, niepodatkowych należności budżetowych i funduszu alimentacyjnego.

6. Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.

7. Przygotowanie dokumentów do archiwum.

 

6. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU

  1. Miejsce pracy – siedziba Urzędu Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41/parter / budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych.
  2. Praca przy stanowisku komputerowym wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, umiejętności pracy pod presją czasu oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym.
  3. Planowane zatrudnienie: od dnia 1 lipca 2021.

 

7. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzebiel w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wynosił powyżej 6%.

 

8. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.

  1. List motywacyjny.
  2. Curriculum vitae.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
  4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie
    w pełni praw publicznych.
  5. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”. Oferty które nie będą zawierały zgody na przetwarzanie danych osobowych zostaną zniszczone.

  1. List motywacyjny i życiorys podpisane własnoręcznie przez kandydata.

 

9. informacje dodatkowe.

1. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem,

2. Osoby, których oferty zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, nie będą powiadamiane.

3. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu.

4. Oferty złożone w naborze nie będą zwracane.

5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu.

6. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

 

10. tryb składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora ds. księgowości budżetowej i funduszu sołeckiego” w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel, w terminie do dnia: 21 maja 2021 roku do godz. 14.00.

 

Uwaga: w przypadku dokumentów składanych drogą pocztową – decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.

 

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

DLA  KANDYDATÓW DO PRACY w URZĘDZIE GMINY TRZEBIEL

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),

informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Trzebiel  jest:

Wójt Gminy Trzebiel  ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się poprzez e-mail iod@trzebiel.pl, telefonicznie pod nr. tel. (68) 3756822. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych;

3.    Administrator danych osobowych –Wójt Gminy Trzebiel, przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody  w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze.

4. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”

5. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne i ich podanie zależy od wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych, aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W  przypadku braku oświadczenia na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, dokonuje zniszczenia niniejszej oferty wypełniając obowiązek wynikający z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

6. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.

7. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres 2 lat, po tym okresie odbywa się proces ich niszczenia.

8.    W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

1)      prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;

2)      prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

3)      prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych

4)      prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych

5)      w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Trzebiel Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

 

 

 


 

 

PROTOKÓŁ Z NABORU NA STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE GMINY TRZEBIEL

 

  1. Nabór przeprowadzono na urzędnicze stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej i w Urzędzie Gminy w Trzebielu.
  2. Do naboru na ww. stanowisko nadesłano 3 oferty w terminie wskazanym w ogłoszeniu tj. do dnia 10 maja 2021r.
  3. 3.                  Wymogi formalne:

l.p.

Imię i nazwisko kandydata

Wymagania formalne

Wada oferty

spełnił

nie spełnił

1.

Kamila Leńczyk

ü   

 

 

2.

Marcjanna Ksiuk

 

ü   

 

 

3.

Monika Jaroszewicz - Smyk

 

ü   

brak wymaganego doświadczenia

 

  1. Do merytorycznej oceny zakwalifikowano 2 kandydatów:

1) Kamilę Leńczyk

2) Marcjannę Ksiuk

  1. Ocenę kandydatów komisja dokonała w oparciu o następujące metody i techniki:

1)                 rozmowa kwalifikacyjna,

4. Informacje o wynikach rozmowy kwalifikacyjnej:

Przedmiotem rozmowy kwalifikacyjnej były procedury i przepisy prawa niezbędne do prawidłowego wykonywania zadań na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze. Komisja zbadała znajomość przepisów ogólnych, właściwych dla działalności Urzędu, w szczególności ustawy:

1) o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy,

2) rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej oraz planów kont dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego

3) odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

4) funduszu sołeckiego,

5)o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,

Przedmiotem rozmowy była również znajomość obszaru i specyfiki gminy Trzebiel.

Komisja pomocniczo oceniła również predyspozycje osobowościowe kandydata na stanowisko urzędnicze. Komisja, w szczególności brała pod uwagę: komunikatywność oraz rozpoznawanie obszarów problemowych w zakresie stanowiska.

5. Wyniki naboru.

Na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej oraz oceny Komisji, stwierdza się, że w wyniku postępowania konkursowego kandydaci nie spełnili w zadowalającym stopniu wymagań i oczekiwań stawianych osobie ubiegającej się o zatrudnienie na stanowisku, którego nabór dotyczył. Obie kandydatki w toku rekrutacji uzyskały wynik oceny komisji poniżej 40%.

Mają powyższe na uwadze, nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektora do spraw księgowości budżetowej i funduszu sołeckiego w Urzędzie Gminy Trzebiel został nierozstrzygnięty

 

6. Skład komisji przeprowadzającej nabór oraz podpisy:

 

1) Barbara Purcha - przewodnicząca                                                          …………………

                   

2) Justyna Mazur-Franczak - członek                                                         …………………

 

3) Magdalena Lizut  - członek                                                                     …………………

 

 

 

 

Metryka

sporządzono
2021-05-10 przez Justyna Mazur - Franczak
udostępniono
2021-05-10 00:00 przez Konieczyński Jacek
zmodyfikowano
2021-06-16 10:43 przez Konieczyński Jacek
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
508
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.