Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu
Menu góra
Strona startowa Zapytania do 130 000 zł
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Wykonania dokumentacji projektowej dla zadania "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - Zapytania do 130 000 zł, menu 151, artykuł 917 - BIP - Gmina Trzebiel”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Zapytania do 130 000 zł

Wykonania dokumentacji projektowej dla zadania "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej

Trzebiel, dnia 11.02.2022 r.

IP.271.1.2.2022

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Wójt Gminy Trzebiel zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi wykonania dokumentacji projektowej dla zadania „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od projektowanego punktu zlewnego na działce 1325 obręb 0027 Trzebiel poprzez drogę powiatową nr 1108F z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej po byłym terminalu odpraw celnych w Olszynie lub bezpośrednio do istniejącej oczyszczalni ścieków na działce nr 6/2 w Olszynie.”

1. Przedmiot  zamówienia

Przedmiotem  zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy:

- sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od projektowanego punktu zlewnego, poprzez pas drogi powiatowej nr 1108F z włączeniem  do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na terenie byłego terminalu odpraw celnych w Olszynie lub bezpośrednio do istniejącej oczyszczalni ścieków na działce nr 6/2 obręb 0020 Olszyna,

- punktu zlewnego na działce 1325 obręb 0027 Trzebiel z jego wyposażeniem wraz z pompownią tłoczną umożliwiającego zrzut ścieków dostarczonych odpowiednimi wozami asenizacyjnymi i przekierowanie ich do istniejącej gminnej oczyszczalni ścieków w Olszynie.

 

Wskazana do realizacji infrastruktura stanowić będzie pierwszy etap planowanego w najbliższych latach procesu kanalizacji całej miejscowości Trzebiel.   

Zakres opracowania obejmuje następujące dokumenty:

1. Mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych na tereny i obiekty objęte zakresem robót.

2. Projekt zagospodarowania terenu - 3 szt.

3. Projekt architektoniczno-budowlany - 3 egz.

4. Projekt techniczny - 3 egz.

5. BIOZ – informacja na temat bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egz.

6. Dokumentacja geologiczno–inżynierska (o ile taka będzie wymagana) - 3 egz.

7. Opracowanie Specyfikacji Wykonania i Odbioru robót - 2 szt.

8. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 2 szt.

9. Opracowanie kosztorysu ślepego - 2 szt.

10. Uzyskanie decyzji na lokalizację sieci kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym (o ile taka będzie wymagana).

11. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (decyzja ostateczna).

12. Projekt odtworzenia nawierzchni drogowych (jeżeli będzie wymagany).

13. Ustanowienie służebności przesyłu w przypadku lokalizacji sieci kanalizacji sanitarnej na terenie działek prywatnych.

14. Uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i innych dokumentów wynikających z przepisów prawa.

15. Uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów po których będzie przebiegać inwestycja.

16. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do podpisania przez Zamawiającego oświadczenia o dysponowanie nieruchomościami np. w formie zaakceptowanej przez Zamawiającego.

17. Uzgodnienie dokumentacji projektowej z Zamawiającym.

18. W razie konieczności, wykonanie inwentaryzacji zieleni niezbędnej do ewentualnej wycinki uzyskanie pozwolenia na jej wykonanie.

19. W razie konieczności opracowanie operatów wodnoprawnych i uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych.

20. Utrwalenie dokumentacji projektowej oraz niezbędnej do przeprowadzenia zamówienia publicznego na nośniku CD.

21. Sprawowanie bezpłatnego nadzoru autorskiego.

22. Złożenie wniosku o pozwolenie na budowę.

23. Uzyskanie pozwolenia na budowę (decyzja ostateczna).

24. Innych wymaganych dokumentów wymaganych przepisami prawa.

2. Termin realizacji zamówienia: 8 m-cy od podpisania umowy.

3. Kryteria

     Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

Cena - 100%,

Kryterium Cena zostanie ocenione w skali punktowej, w taki sposób, że oferta najtańsza uzyska maksymalną liczbę punktów (100 pkt.), pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.

4. Sposób przygotowania oferty

Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” ( Załącznik Nr 1)
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Do oferty należy załączyć
podpisany wzór umowy, który stanowił będzie akceptację warunków umowy.

5. Miejsce i termin złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w Urzędzie  Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel z dopiskiem „Dokumentacja projektowa – kanalizacja Trzebiel” osobiście, za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną na adres zamowienia@trzebiel.pl do dnia 20.04.2022 r.

6. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z przedmiotowym zapytaniem ofertowym

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE.L.2016.119.1, dalej jako RODO), informuje, że:

1. Administratorem danych jest Wójt Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel

2. Z administratorem można kontaktować się:

- listownie: 68-212 Trzebiel, ul. Żarska 41

- przez e-mail iod@trzebiel.pl

- telefonicznie: (68) 3756822

Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), oraz wykonywania przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowanie władzy publicznej powierzonej administratorowi, między innymi w celu:

- związanym z przedmiotowym zapytaniem ofertowym.

4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym organom i podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane od chwili realizacji zadania, do którego dane osobowe zostały zebrane a następnie, jeśli chodzi o materiały archiwalne, przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 553).

6. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:

- dostępu do swoich danych osobowych;

- sprostowania swoich danych osobowych;

- żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;

- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);

7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Inne dane osobowe podane przez Panią/Pana nie na podstawie obowiązującego przepisu prawa, są podawane dobrowolnie, brak ich podania skutkować może ograniczeniem form komunikacji.

 

 wzór oferty

wzór umowy

Protokół zamowienia publicznego

Metryka

sporządzono
2022-04-11 przez Delejowska Monika
udostępniono
2022-04-11 00:00 przez Delejowska Monika
zmodyfikowano
2022-04-26 09:49 przez Delejowska Monika
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
190
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.