Zaświadczenie o zameldowaniu
Termin załatwienia
niezwłocznie, bez zbędnej zwłoki
Osoba kontaktowa
Agnieszka Rusin
Miejsce załatwienia
pok. 3, Urząd Gminy Trzebiel
Telefon kontaktowy
68 3755038
Adres e-mail
gmina@trzebiel.pl , rusin@trzebiel.pl
Wymagane Dokumenty
- pisemny wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu
- dowód osobisty lub paszport
- dowód opłaty za zaświadczenie
Czas realizacji
niezwłocznie
Opłaty
Opłata skarbowa w wysokości 17 zł
można uiścić wpłacając w kasie Urzędu Gminy
lub przelewem na konto Gmina Trzebiel 32 9672 0008 0000 0387 2000 0003
Tryb odwoławczy
nie dotyczy
Uwagi
brak
Podstawa prawna
- art. 32 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2018 r., poz. 1382 ze zm.)
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2017 r., poz. 2411 ze zm..)
- art. 1 i 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1827 ze zm.)