OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO: DYREKTORA W ŻŁOBKU MA-MU-CIK W TRZEBIELU
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO:
DYREKTORA
W ŻŁOBKU MA-MU-CIK W TRZEBIELU
- NAZWA I ADRES JEDNOSTKI.
Żłobek Ma-mu-cik w Trzebielu, ul. Sportowa 3A, 68-212 Trzebiel.
- OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
Dyrektor Żłobka Ma-mu-cik w Trzebielu
Wymiar czasu pracy: 1/2 etat
Liczba stanowisk pracy – 1 stanowisko
Rodzaj umowy: umowa o pracę
UWAGA! Istnieje możliwość uzupełnienia czasu pracy do pełnego etatu na innych stanowiskach w Żłobku.
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE – FORMALNE
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi;
- Kandydat daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
- Kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
- Kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
- Kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie został skazany prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne;
- Kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- Kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- Kandydat nie był karany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
- Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- WYMAGANIA DODATKOWE pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku (podlegające ocenie):
- Znajomość zagadnień prawnych niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, w szczególności ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3, przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów prawa pracy, przepisów BHP i ppoż oraz zagadnień dotyczących ochrony danych osobowych.
- Umiejętność kierowania zespołem lub doświadczenie na stanowisku kierowniczym, w szczególności w jednostkach sektora publicznego.
- Posiadanie cech osobowości i umiejętności, takich jak: samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, terminowość.
5.ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
- Tworzenie właściwych warunków do realizacji celów i zadań statutowych Żłobka Ma-mu-cik oraz nadzór nad prawidłowym jego funkcjonowaniem.
- Realizacja i koordynowanie zadań wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3.
- Ustalanie organizacji wewnętrznej, w tym organizacji pracy Żłobka.
- Organizacja i nadzór nad bezpiecznymi i higienicznymi warunkami dla pobytu dzieci oraz pracy podległego personelu.
- Prowadzenie rekrutacji kadry i dzieci do Żłobka i zawieranie umów z rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci.
- 6. Zarządzanie całokształtem działalności jednostki, w celu prawidłowej, terminowej i zgodniej z przepisami prawa realizacji zadań statutowych, w tym:
- wykonywanie zadań pracodawcy wobec pracowników Żłobka,
- realizacja obowiązków kierownika jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych,
- opracowywanie projektów planów finansowych i czuwanie nad prawidłowym wykorzystywaniem środków finansowych, sporządzanie sprawozdawczości, sprawowanie kontroli zarządczej,
- realizacja obowiązków kierownika jednostki w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,
- realizacja zadań administratora danych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”).
- Gospodarowanie powierzonym mieniem.
- Reprezentacja na zewnątrz i tworzenie pozytywnego wizerunku Żłobka.
- Inicjowanie i podejmowanie działań mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych wiązanych z realizacją zadań Żłobka.
- Współpraca z rodzicami/ opiekunami prawnymi dzieci uczęszczających do Żłobka.
- Wykonywanie zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego stosownie do merytorycznego zakresu działania jednostki.
- Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych oraz wykonywanie zadań zleconych przez Wójta Gminy Trzebiel.
- WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
- Miejsce pracy – siedziba Żłobka Ma-mu-cik w Trzebielu, ul. Sportowa 3a /parter / budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, w tym przy stanowisku komputerowym.
- Planowane zatrudnienie nastąpi możliwie niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania konkursowego.
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzebiel w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wynosił powyżej 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.
- Pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju Żłobka Ma-mu-cik w Trzebielu.
- List motywacyjny i życiorys podpisane własnoręcznie przez kandydata.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie
w pełni praw publicznych. - Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat nie był ukarany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”. Oferty które nie będą zawierały zgody na przetwarzanie danych osobowych zostaną zniszczone.
- Oświadczenia o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym i nie został skazany prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne.
- Oświadczenie o braku orzeczenia sądu o pozbawieniu, zawieszeniu lub ograniczeniu władzy rodzicielskiej.
- Oświadczenie, że kandydat daje rękojmie należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
- Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
- informacje dodatkowe.
- Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, nie będą powiadamiane.
- Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu.
- Oferty złożone w naborze nie będą zwracane.
5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu.
- O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
- tryb składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko dyrektora Żłobka” w sekretariacie Urzędu Gminy Trzebiel lub pocztą na adres: Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel, w terminie do dnia: 29 marca 2024 roku do godz. 12.00.
Uwaga: w przypadku dokumentów składanych drogą pocztową – decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.
Wójt Gminy Trzebiel
(-) Tomasz Sokołowski
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATÓW DO PRACY
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),
informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Trzebiel jest:
Wójt Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się poprzez e-mail iod@trzebiel.pl lub telefonicznie pod nr. tel. (68) 3756822. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych;
- Administrator danych osobowych, przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze.
- Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
- Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne i ich podanie zależy od wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych, aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W przypadku braku oświadczenia na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, dokonuje zniszczenia niniejszej oferty wypełniając obowiązek wynikający z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres 2 lat, po tym okresie odbywa się proces ich niszczenia.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
- w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86