Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu
Menu góra
Strona startowa Aktualności
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO: DYREKTORA W ŻŁOBKU MA-MU-CIK W TRZEBIELU - Aktualności, menu 125, artykuł 1485 - BIP - Gmina Trzebiel”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Aktualności

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO: DYREKTORA W ŻŁOBKU MA-MU-CIK W TRZEBIELU

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO:

DYREKTORA

W ŻŁOBKU MA-MU-CIK W TRZEBIELU

 

  1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI.

Żłobek Ma-mu-cik w Trzebielu, ul. Sportowa 3A, 68-212 Trzebiel.

  1. OKREŚLENIE STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

Dyrektor Żłobka Ma-mu-cik w Trzebielu

Wymiar czasu pracy: 1/2 etat

Liczba stanowisk pracy – 1 stanowisko

Rodzaj umowy: umowa o pracę

UWAGA! Istnieje możliwość uzupełnienia czasu pracy do pełnego etatu na innych stanowiskach w Żłobku.

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE – FORMALNE
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi;
  3. Kandydat daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
  4. Kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
  5. Kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
  6. Kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie został skazany prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne;
  7. Kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  8. Kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  9. Kandydat nie był karany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
  10. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

  1. WYMAGANIA DODATKOWE pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku (podlegające ocenie):
  2. Znajomość zagadnień prawnych niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, w szczególności ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3, przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów prawa pracy, przepisów BHP i ppoż oraz zagadnień dotyczących ochrony danych osobowych.
  3. Umiejętność kierowania zespołem lub doświadczenie na stanowisku kierowniczym, w szczególności w jednostkach sektora publicznego.
  4. Posiadanie cech osobowości i umiejętności, takich jak: samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, terminowość.

 

5.ZAKRES  WYKONYWANYCH  ZADAŃ  NA STANOWISKU

  1. Tworzenie właściwych warunków do realizacji celów i zadań statutowych Żłobka Ma-mu-cik oraz nadzór nad prawidłowym jego funkcjonowaniem.
  2. Realizacja i koordynowanie zadań wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3.
  3. Ustalanie organizacji wewnętrznej, w tym organizacji pracy Żłobka.
  4. Organizacja i nadzór nad bezpiecznymi i higienicznymi warunkami dla pobytu dzieci oraz pracy podległego personelu.
  5. Prowadzenie rekrutacji kadry i dzieci do Żłobka i zawieranie umów z rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci.
  6. 6. Zarządzanie całokształtem działalności jednostki, w celu prawidłowej, terminowej i zgodniej z przepisami prawa realizacji zadań statutowych, w tym:
  • wykonywanie zadań pracodawcy wobec pracowników Żłobka,
  • realizacja obowiązków kierownika jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych,
  • opracowywanie projektów planów finansowych i czuwanie nad prawidłowym wykorzystywaniem środków finansowych, sporządzanie sprawozdawczości, sprawowanie kontroli zarządczej,
  • realizacja obowiązków kierownika jednostki w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • realizacja zadań administratora danych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”).
  1. Gospodarowanie powierzonym mieniem.
  2. Reprezentacja na zewnątrz i tworzenie pozytywnego wizerunku Żłobka.
  3. Inicjowanie i podejmowanie działań mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych wiązanych z realizacją zadań Żłobka.
  4. Współpraca z rodzicami/ opiekunami prawnymi dzieci uczęszczających do Żłobka.
  5. Wykonywanie zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego stosownie do merytorycznego zakresu działania jednostki.
  6. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych oraz wykonywanie zadań zleconych przez Wójta Gminy Trzebiel.

 

  1. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
  1. Miejsce pracy – siedziba Żłobka Ma-mu-cik w Trzebielu, ul. Sportowa 3a /parter / budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
  2. Praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, w tym przy stanowisku komputerowym.
  3. Planowane zatrudnienie nastąpi możliwie niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania konkursowego.

 

  1. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Trzebiel w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wynosił powyżej 6%.

 

  1. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.
  2. Pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju Żłobka Ma-mu-cik w Trzebielu.
  3. List motywacyjny i życiorys podpisane własnoręcznie przez kandydata.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie
    w pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie, że kandydat nie był ukarany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
  8. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”. Oferty które nie będą zawierały zgody na przetwarzanie danych osobowych zostaną zniszczone.

  1. Oświadczenia o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym i nie został skazany prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne.
  2. Oświadczenie o braku orzeczenia sądu o pozbawieniu, zawieszeniu lub ograniczeniu władzy rodzicielskiej.
  3. Oświadczenie, że kandydat daje rękojmie należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
  4. Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.

 

  1. informacje dodatkowe.
  2. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem,
  3. Osoby, których oferty zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, nie będą powiadamiane.
  4. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu.
  5. Oferty złożone w naborze nie będą zwracane.

5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Trzebielu.

  1. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

 

  1. tryb składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko dyrektora Żłobka” w sekretariacie Urzędu Gminy Trzebiel lub pocztą na adres: Urząd Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel, w terminie do dnia: 29 marca 2024 roku do godz. 12.00.

 

Uwaga: w przypadku dokumentów składanych drogą pocztową – decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.

 

 

Wójt Gminy Trzebiel

(-) Tomasz Sokołowski

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH   DLA  KANDYDATÓW DO PRACY

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),

informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Trzebiel jest:

Wójt Gminy Trzebiel, ul. Żarska 41, 68-212 Trzebiel.

  1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się poprzez e-mail iod@trzebiel.pl lub telefonicznie pod nr. tel. (68) 3756822. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych;
  2. Administrator danych osobowych, przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze.
  3. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”

  1. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne i ich podanie zależy od wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych, aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W  przypadku braku oświadczenia na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, dokonuje zniszczenia niniejszej oferty wypełniając obowiązek wynikający z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres 2 lat, po tym okresie odbywa się proces ich niszczenia.
  4. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
  • prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
  • prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
  • w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Metryka

sporządzono
2024-03-12 przez Justyna Mazur - Franczak
udostępniono
2024-03-12 07:33 przez Konieczyński Jacek
zmodyfikowano
2024-03-12 07:36 przez Konieczyński Jacek
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
46
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.